Debiut K-popowej idolki był skazany na sukces – w ciągu dwóch dni od ogłoszenia, ME zgromadził ponad 500 tys. zamówień w przedsprzedaży. Ostatecznie liczba zamówień przekroczyła 1,3 mln. Premiera pierwszego singla, teledysku i albumu JISOO odbyła się o 6:00 polskiego czasu. Klip osiągnął 1 mln wyświetleń w zaledwie 3 minuty. Podekscytowanie debiutem JISOO rosło z dnia na dzień. BLINKS z całego świata długo naciskali na wytwórnię, aby przyspieszyć premierę. W pierwszych dniach 2023 roku Kim Ji-soo nareszcie zapowiedziała, że jej solo zbliża się wielkimi krokami. Oficjalne ogłoszenie z początku marca wywołało lawinę komentarzy. Okładka, tajemnicze plakaty i zwiastuny z ponad 23 mln wyświetleń na YouTubie może i przygotowały fanów na debiut czwartej członkini BLACKPINK, jednak ME przerosło wszelkie oczekiwania.
Superkind - grupa muzyczna, jakiej jeszcze nie było. Jeden z członków jest wirtualny!
Solowy debiut JISOO
Choć grupa BLACKPINK jest obecnie w trakcie światowej trasy koncertowej, JISOO i jej zespół z YG Entertainment dokonali wszelkich starań, aby wydanie albumu było ogromnym wydarzeniem. Aby uczcić premierę, JISOO zaprosiła fanów z Seulu do jej FLOWER HOUSE.
JISOO nie mogła zadebiutować w lepszym momencie. Razem z Lisą, Rosé i Jennie, ustanowiła rekord wśród żeńskich grup, sprzedając 1,5 mln biletów na trasę Born Pink World Tour. BLACKPINK dały 14 koncertów w Ameryce Północnej oraz 10 w Europie, a obecnie koncertują w Azji. Już w tym miesiącu wrócą na Coachellę – tym razem jako sobotnie headlinerki. Na początku lipcu dadzą rownież występ w ramach British Summer Time Festival w londyńskim Hyde Parku. 15 lipca powrócą do Paryża, aby dać drugi po Bankgoku koncert z serii ENCORE na Stade de France.