Konkurs JBL Street Dance Challenge adresowany jest do tancerzy street dance (all styles), którzy ukończyli 16 lat. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej www.jblstreetdance.pl oraz do 18 marca przesłać film z nagraniem swojego tańca (maksymalnie 30 sekund). Spośród zarejestrowanych zgłoszeń i nadesłanych filmów jury wybierze osoby, które zaproszone zostaną na eliminacje odbywające się w Katowicach (24 marca) i Warszawie (14 kwietnia).
Finał konkursu odbędzie się w sobotę, 26 maja 2018 roku, w Warszawie w ramach wyjątkowego wydarzenia. Gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele świata mediów, mody i biznesu. W ramach finału konkursu odbędzie się również pokaz mody marki GLAM by Natasha Pavluchenko. Punktem kulminacyjnym wieczoru będzie koncert Kamila Bednarka oraz supportu – grupy Alergen.
Konkurs trwa od 19 lutego do 26 maja 2018 roku. Poszczególne etapy konkursu obejmują:
- 19 lutego – 18 marca – rejestracja uczestników na www.jblstreetdance.pl
- 24 marca – eliminacje w Katowicach
- 14 kwietnia – eliminacje w Warszawie
- 26 maja – finał konkursu w Warszawie
Dla najlepszych tancerzy organizator przewiduje wyjątkowe nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca bezprzewodowy głośnik przenośny JBL Boombox o wartości 1999 zł, za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca nagrody pieniężne (1000 zł i 500 zł).
Partnerem wydarzenia jest projektantka Natasha Pavluchenko. Organizatorem konkursu jest dystrybutor sprzętu marki JBL. Patronem imprezy jest ESKA. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.jblstreetdance.pl.
JBL to amerykańska marka produkująca sprzęt audio, która powstała w 1946 roku. Nazwa JBL nawiązuje do pierwszych liter nazwiska jej założyciela Jamesa Bullough Lansinga, który udźwiękowił pierwszy film w historii kina. Kolumny JBL grają dzisiaj w większości kin na całym świecie, w tym w Dolby Theatre, w którym odbywa się coroczna gala oscarowa. JBL nagłośnił olimpiady w Pekinie w 2008 i w Londynie w 2012 oraz stadiony na Euro 2012 w Polsce. Kolumny z Northridge słychać nie tylko na największych koncertach rockowych, ale też w najsłynniejszych salach operowych, m.in. w Kopenhadze, Wiedniu, Sydney i Szanghaju. Można je znaleźć w rozgłośniach radiowych, studiach nagraniowych i klubach muzycznych. JBL gra także u Bruce’a Springsteena, Stinga, Erica Claptona, członków The Who, The Rolling Stones, U2 czy Metalliki. Do grona wielbicieli tych głośników należeli także Elvis Presley, Beatlesi oraz Michael Jackson.
Produkty konsumenckie JBL obejmują sprzęt car audio, kina domowe, słuchawki, multimedia oraz luxury audio.
Natasha Pavluchenko
Projektantka z powodzeniem tworzy swoje kolekcje, zaznaczając swój wkład w przemyśle i kulturze, jej marka to wyraz najwyższej jakości, prestiżu i historii, która stoi za projektantką. Zaliczana jest do najzdolniejszych projektantek w Polsce. Projektantka jest laureatką wielu prestiżowych nagród m.in. na Smirnoff Fashion Awards w Moskwie, International Fashion Show w Dusseldorfie („Odkrycie roku” 2002), Oskary Mody New Look. Jej kolekcje można było podziwiać także podczas: Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Warsaw Fashion Street, Fashionable East, Sopot Art&Fashion; Week, Berlin Fashion Week oraz Monte-Carlo Fashion Week.
Glam Tattoo
To nowa linia ubrań by Natasha Pavluchenko, stworzona dla osób które chcą i nie boją się wyrażać poprzez modę oraz są pełne pozytywnej energii i chcą dzielić się nią z otoczeniem. Glam to doskonały środek wyrazu dla wszystkich pozytywnie zakręconych! Projekty marki to przede wszystkim zabawa i swoboda, które przekładają się na ciekawe formy, odważne połączenia kolorystyczne oraz nietypowe wykończenia.