Jason Derulo szykuje się obecnie do serii festiwalowych występów po Europie, by po wakacjach wrócić z koncertami do USA. Przypomnijmy, iż Jason wystąpił w Polsce 30 października 2018 roku na warszawskim Torwarze, gdzie przywitały go tłumy tańczących fanów! Co więcej, wokalista niedawno dołączył do obsady filmowej adaptacji słynnego musicalu Koty (Cats), gdzie zagra u boku Jennifer Hudson, Idrisa Elby, Taylor Swift, Iana McKellena, Judi Dench, Rebel Wilson i Jamesa Cordena. Premiera planowa jest na 20 grudnia!
Jason Derulo - piosenka Mamacita
Wkrótce ukaże się klip do nowego singla Mamacita, który wyreżyserował sam Jason, a pojawiają się w nim Farruko oraz Emma Slater - gwiazda programu Dancing with the Stars (amerykańskiego Tańca z Gwiazdami). Zanim ujrzymy ten widowiskowy teledysk możemy zobaczyć Jasona w równie tanecznym lyric video.
Polecany artykuł:
Jason Derulo ma na koncie 130 milionów sprzedanych płyt, będąc tym samym jednym z największych współczesnych wokalistów, autorów piosnek i gwiazdorów popkultury. Jego ostatnia piosenka - Goodbye, nagrana z Davidem Guettą, Nicki Minaj i Willym Williamem - tylko na Spotify ma 173 miliony odtworzeń!
Przełomowy singel Derulo, Whatcha Say, pięciokrotnie pokrył się platyną, numery Talk Dirty, Want To Want Me i Ridin' Solo (feat. 2 Chainz) zdobyły status poczwórnej platyny, a Wiggle z udziałem Snoop Dogga to potrójna platyna. Jason ma też w dorobku podwójnie platynowe utwory - Trumpets i In My Head. Ponadto Marry Me, The Other Side, It Girl, Get Ugly i Don't Wanna Go Home to single, których sprzedaż zapewniła platynowy status. Warto też dodać, że utwór Colors, który był piosenką Coca-Coli towarzyszącą Mistrzostwom Świata w piłce nożnej w 2018 roku, doczekał się 221 milionów odsłuchów na platformach streamingowych.
Łącznie piosenki Jasona Derulo mają ponad 15 miliardów streamów, a klipy 5,7 miliarda odsłon na YouTube. W radiu jego piosenki dotarły do ponad 22 miliardów słuchaczy za sprawą ponad 4,4 miliardów prezentacji. Jason gościł też w telewizji - wykonał temat przewodni w programie Monday Night Football, a jako inwestor współtworzył takie przedsięwzięcia jak Catch L.A. oraz Rumble Boxing z Sylvestrem Stallone'em i Ashtonem Kutcherem. Gdyby tego było mało, we współpracy z Warner Chappell Music, powołał do życia swoją firmę wydawniczą - Future History.