Nie da się ukryć, że Janusz Walczuk jest jednym z najzdolniejszych raperów młodego pokolenia. Nie tylko wydaje własne piosenki, dodatkowo jest świetnym producentem. Na koncie ma wiele hitów oraz setki tysięcy wiernych fanów. Okazuje się, że teraz dostał od życia kolejną szansę, którą zdecydowanie warto wykorzystać. Wokalista został ambasadorem jednej z największych marek odzieżowych na całym świecie. Co więcej, żaden inny Polak nie miał wcześniej okazji, aby reprezentować tę firmę. Trzeba przyznać, że swoją osobowością medialną doskonale do niej pasuje. O co chodzi? Szczegóły znajdziecie pod wideo!
ZOBACZ TAKŻE: Janusz Walczuk płaci wysoką cenę za sławę. "Rozpłakałem się..."
Janusz Walczuk ambasadorem Converse
Janusz Walczuk został ambasadorem Converse. Zdecydowanie jest to jedna z największych marek sportowych, której buty stały się wręcz flagowcami. Artysta przyznał, że firma wzbudziła jego zaufanie, wykazując się odwagą, niezależnością czy też wspieraniem młodych twórców. Obie strony są naprawdę zadowolone ze swojej współpracy. Nie da się ukryć, że Walczuk jest doskonałym wyborem, aby reprezentować Converse!
ZOBACZ TAKŻE: Mata jak Marek Grechuta. Nie doceniają go!
Janusz Walczuk - nowa płyta
Fani Janusza Walczuka zastanawiają się, kiedy ujrzą jego najnowszą płytę. Jak na razie artysta pracuje nad nowym materiałem. W końcu nie tak dawno, bo 27 stycznia, ukazał się kultowy "JAN WALCZUK". Wygląda na to, że na nowe dzieła członka SBM Label trzeba będzie przez jakiś czas poczekać. Jedno jest pewne - z całą pewnością warto!
Janusz Walczuk - ambasador G-SHOCK
Janusz Walczuk może się pochwalić kolejną, niesamowitą współpracą. Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki wybrała na swojego ambasadora idola generacji Z - rapera Janusza Walczuka. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie - zarówno w życiu, jak i na scenie - mówi Janusz Walczuk.
G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną - dodaje Anna Miksztal, Brand Manager marki G-SHOCK.