Pochodzi ze Szwecji i pomimo młodego wieku ma już na swoim koncie mnóstwo wielkich sukcesów! Zara Larsson to bohaterka, która podbiła wszystkie najważniejsze światowe listy przebojów. Jej muzyczna podróż rozpoczęła się w 2007, kiedy to wygrała szwedzką edycję programu typu Mam Talent. Od tamtego czasu nieustannie poprawiała swoje umiejętności wokalne. Był rok 2012, gdy po raz pierwszy spełniła swoje marzenie i wydała debiutancki mini-album pt. Introducing. Po wydaniu czołowego singla pt. Uncover, zdobyła międzynarodowy rozgłos! Nieco później wydała teledysk do tego, jak się później okazało - hitowego przeboju. W krótkim czasie wideo do Uncover w serwisie YouTube obejrzano ponad 85 milionów razy!
Lush Life - interaktywny teledysk w czterech stylach!
Rosnąca w popularność gwiazda wydała również dwa utwory, znane z anteny Radia ESKA: Never Forget You, w którym gościnnie usłyszeć możemy MNEK oraz hit Lush Life. Właśnie do tego drugiego singla, marka Clinique we współpracy z gwiazdą wypuściła interaktywny teledysk, dzięki któremu mamy możliwość odkryć pasujące do okazji wyjątkowe odcienie szminek. W interaktywnym klipie mamy możliwość zmiany stylizacji Zary i aranżacji hitowego przeboju. Do wyboru są cztery różne looki i pasujące do nich cztery wersje aranżacji: w wersji akustycznej Zara prezentuje się w looku naturalnym, w wersji country pokazuje odważną wersję makijażu. Aranżacja pop to słodki makijaż w odcienach różu, a wersję dance podkreśla ciemna, mroczna pomadka.
http://playwithpop.clinique.com/pl/pl
Zainspiruj się interaktywnym teledyskiem gwiazdy pop i wygraj 400 zł!
Bez wątpienia kolejnym sukcesem 19-letniej Szwedki jest współpraca z marką Clinique. Wy również możecie odnieść sukces wygrywając 400 zł do wykorzystania w sklepie internetowym clinique.com.pl. Nic prostszego! Wystarczy wejść na stronę konkursową, na której dostępne jest wideo. By wziąć udział w zabawie wystarczy obejrzeć teledysk, poznać przy tym 4 różne looki, a następnie zainspirować się jednym z nich i stworzyć własną stylizację. Zgłoszenia przyjmowane są w formie zdjęcia lub linku do filmiku w serwisie YouTube.
Artykuł sponsorowany