Spis treści
Randkowanie w supermarkecie
Hiszpanie znani są z temperamentu i namiętności. Nic więc dziwnego, że udało im się wymyślić nowy skuteczny sposób na podryw. Ludzie są zachwyceni, że jest to powrót do prawdziwego życia i poznawania osób twarzą w twarz, a nie kolejna aplikacja randkowa. Pomysł działa jednak przez viralowe filmy na TikToku. Jeden z hiszpańskich internautów opublikował nagranie, na którym pokazał jak podrywać osoby w Mercadonie, najpopularniejszym supermarkecie w kraju. Pomysł szybko podchwycili inni internauci, którzy zaczęli sprawdzać tę metodę i publikować kolejne filmy. Nowy sposób na podryw tak szybko stał się hitem, że coraz częściej pojawiają się komentarze, że ludzie przestali już chodzić do Mercadony na zakupy, a po to, aby znaleźć miłość życia. Co trzeba zrobić, aby inny klient supermarketu zwrócił uwagę i umówił się na randkę?
Nowa uczestniczka "Hotel Paradise 9". Kim jest Ania Gaj-Jabłońska?
Hiszpański podryw "na ananasa"
Viralowy sposób na podryw jest już tak dobrze znany w Hiszpanii, że nie ma wątpliwości, że intencje od razu zostaną zauważone. Jak znaleźć miłość w popularnym hiszpańskim supermarkecie z zielonym logo? Prościzna! Najważniejsze jest, aby wziąć wózek na kółkach i szybko pójść do działu z owocami. Jeśli w koszyku będzie ananas, od razu będzie wiadomo, że ten klient jest poszukiwaczem miłości. Najlepiej wybrać się do Mercadony w godzinach szczytu, czyli między godziną 19:00 a 21:00. Wystarczy podjechać wózkiem do innej osoby, która ma w koszu ananasa. Jeśli jest zainteresowana randką, pójdzie już z górki.
Brakuje ananasów w sklepach!
Tiktokowy trend tak bardzo przełożył się na rzeczywistość, że w hiszpańskich supermarketach brakuje ananasów! Klienci muszą czekać w kolejkach, aby móc włożyć ten owoc do swojego wózka. Pracownicy coraz częściej narzekają, że klienci biorą ananasy tylko do celów randkowych, a później odkładają je na półki i nie kupują ich, co może negatywnie wpływać na jakość produktów.