Spis treści
- Takiego show w Polsce jeszcze nie było
- Influencerzy, muzycy i… same znane twarze
- Show rodem z USA: muzyka, wsady i koncert O.S.T.R.
- Marka SHAQ mówi: Bądźcie częścią historii!
Takiego show w Polsce jeszcze nie było
SHAQ PRESENTS ALL STARS LEAGUE to połączenie emocji z koszykówki na światowym poziomie, show jak z TikToka i nazwisk, które znają miliony. Już 29 marca w PreZero Arenie Gliwice kibice zobaczą cztery drużyny złożone z influencerów, raperów i celebrytów – a wszystko to w jednym celu: pobić rekord frekwencji na meczu koszykówki w Polsce i wesprzeć młode talenty sportowe.
Organizatorzy celują w przebicie polskiego rekordu frekwencji na meczu koszykówki, który wynosi aktualnie 12 043 widzów. Do tego dochodzi charytatywna zbiórka na Fundację Polski Basket, która wspiera dzieci marzące o karierze sportowej. Wydarzeniu towarzyszy zbiórka na platformie SiePomaga – 100% środków trafi na rozwój młodych koszykarzy. Bilety na wydarzenie są jeszcze dostępne na platformie Eventim, a PPV można kupić na platformie Playlive.
Influencerzy, muzycy i… same znane twarze
Na parkiecie kibice zobaczą m.in. Prawo Marcina, Dzinolda, Bandurę, Sakera, Rutynę, Gawronka czy Edzia – twórców znanych z YouTube’a i TikToka, których śledzą miliony fanów. Ale to nie wszystko! Na boisku pojawi się też plejada gwiazd muzycznych, w tym m.in. Tribbs – producent hitów współpracujący m.in. z Timmym Trumpetem, a także raperzy: Grubson, Zbuku, Kacper HTA i Sitek.Wśród uczestników jest także Tomasz Tomanek – były koszykarz, popularyzator basketu w social mediach i współorganizator wydarzenia. Na parkiecie poprowadzi swoją drużynę T7 Squad jako kapitan. W role trenerów drużyn wcielą się natomiast m.in. Marcin Gortat, Adam Waczyński, Przemysław Zamojski i Szymon Szewczyk – legendy polskiego basketu, które będą wspierać gwiazdy z ławki trenerskiej.
Show rodem z USA: muzyka, wsady i koncert O.S.T.R.
Wydarzeniu towarzyszy niesamowita oprawa – będą efekty specjalne, pokazy Dunking Devils (rekordziści Guinnessa), konkursy dla publiczności i występ O.S.T.R. To połączenie muzyki, sportu i show, które trudno porównać z czymkolwiek innym. Uczestnicy wydarzenia mogą spodziewać się również konkursów, atrakcji dla dzieci, strefy fanów i niespodzianek rodzinnych.Całe wydarzenie poprowadzi Krzysztof „Jankes” Jankowski, a na parkiecie będzie królował niezawodny Kacper „Kacpa” Lachowicz. W ramach transmisji PPV spotkania skomentują natomiast znani z internetu Buzzer i Keepthebeat. W rolę prezenterki wcieli się natomiast streamerka Navcia.
Marka SHAQ mówi: Bądźcie częścią historii!
Sponsorem tytularnym ligi została marka SHAQ, stworzona przez Shaquille’a O’Neala. Legenda światowej koszykówki nagrała nawet specjalne wideo-zaproszenie dla fanów z Polski! Projekt jako sponsorzy wspierają również Fortuna, SiePomaga i WK DZIK – marka stworzona przez influencerów z ekipy Warszawski Koks. Partnerami projektu są również Miasto Gliwice, PreZero Arena Gliwice oraz Polski Związek Koszykówki, który objął wydarzenie patronatem medialnym. Wsparcie sprzedażowe i komunikacyjne zapewnia agencja influencer marketingu Rokmates.