Na przełomie 13-14 lat, Karol Friz Wiśniewski zaczął poświęcać się platformie YouTube. Najpierw było to oglądanie innych materiałów, a później krok po kroku chłopak stawiał swoje pierwsze kroki w tym temacie. Determinacja, która w nim się obudziła okazała być się przepustką do prawdziwego sukcesu, gdyż dziś oglądają go miliony Polaków. Stworzenie Ekipy Friza przyniosło mu nie tylko spore zyski, ale również szacunek ludzi i rozgłos. Wielu internautów uwielbia śledzić ich losy. To co wyróżnia Ekipę Karola Wiśniewskiego i widać to mocno na ich filmikach to relacje, a także ich przyjaźń. Przypomnijmy, że Ekipę Friza tworzą: Wersow, Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Tromba, Patec, Marcysia, Mixer, Murcix, Wujek Łuki i Fusialka. Do ich grona dołączył również piesek Chmurka, który od pojawienia się w filmach zyskał również ogromną sympatię widzów i popularność.
Większość youtuberów czy influencerów inwestuje w reklamę swojej osoby. Wykorzystują do tego posty sponsorowane w mediach społecznościowych lub pojawiają się na głośnych wydarzeniach. Friz, a raczej prawdopodobnie jego widzowie wymyślili całkiem coś innego. Czy dzięki ich zaangażowaniu, chłopak może stać się pierwszym youtuberem w Polsce z 5 milionami na koncie?
Karol Friz Wiśniewski - najpopularniejszy youtuber
Friz z pięcioma milionami na YouTube? Póki co, do przekroczenia tej liczby jeszcze trochę subów mu brakuje. Na ten moment konto chłopaka na YouTube subskrybuje ponad 4,08 mln osób, ale lada moment może się to zmienić. Wszystko dzięki jego fanom, którzy wpadli na pomysł z ... różowymi ulotkami! Zaprojektowali je i wydrukowali, a następnie umieszczali za wycieraczkami stojących samochodów. Oprócz wizerunku Friza, dostrzec można poradnik jak zasubskrybować jego kanał i tym samym pomóc mu w uzbieraniu 5 milionów fanów.
Jak wiadomo, dla Friza nie ma rzeczy niemożliwych, więc być może akcja z ulotkami okaże się skuteczna. Fajnie jest mieć takie wsparcie z boku!
Polecany artykuł: