Facebooku - regulamin do zmian! Taka informacja pojawiła się ostatnio w mediach. Sprawą powinniśmy się zainteresować wszyscy, bo przecież niemal każdy z nas ma konto w tym serwisie społecznościowym. Regulamin określa zaś zasady, na jakich korzystamy z Facebooka. Mimo to, mało kto chciał się z nim dokładnie zapoznawać. Wszystko przez to, że był dość zagmatwany. Między innymi to ma zostać teraz zmienione. Jak będzie wyglądał regulamin Facebooka? Dowiedzcie się tego z naszego artykułu.
Przeczytaj: Facebook challenge - popraw mi dzień zdjęciem. O co chodzi w zabawie?
Regulamin Facebooka - Komisja Europejska wymogła zmiany
Zmiany to wynik porozumienia Facebooka z Komisją Europejską. Ten organ UE wymógł na władzach serwisu społecznościowego wprowadzenie bardziej przejrzystych zasad korzystania z Facebooka. Regulamin ma się stać przede wszystkim czytelniejszy i bardziej zrozumiały dla użytkowników.
Prościej będzie tam opisany między innymi punkt mówiący o tym, że Facebook jest darmowy, ale w zamian za możliwość bezpłatnego użytkowania, serwis może gromadzić nasze dane i wykorzystywać je do celów marketingowych. Łatwiejsza będzie też instrukcja usunięcia konta na Facebooku.
Internetowy gigant już dawno przestał być kojarzony jedynie z wyszukiwarką. Firma Google wciąż wprowadza na rynek nowe produkty i cały czas pracuje nad kolejnymi pomysłami. Niektóre są naprawdę rewolucyjne. Takim wynalazkiem jest bez wątpienia Google Stadia. Ten nowy system może się stać przełomem w branży gier komputerowych. Na ESKA.pl dowiecie się, czym jest nowa technologia, jak działa, czy obowiązują jakieś wymagania sprzętowe i od kiedy można z niej korzystać.
Zmieniony ma być też sposób zgłaszani sprzeciwu przez użytkownika, jeśli jego treść zostanie usunięta. Ma to zostać ułatwione. Ponadto materiały, które sami usuniemy z Facebooka, będą mogły być przechowywane przez serwis tylko w wyjątkowych przypadkach.
Kiedy zmiany w regulaminie Facebooka?
Zapowiedziano, że zmiany pojawią się do końca czerwca 2019. Ich wprowadzenie nadzoruje Komisja Europejska i sieć Consumer Protection Cooperation, która zrzesza podmioty członków UE odpowiedzialne za przepisy dotyczące konsumentów.