Facebook od dłuższego czasu przymierzał się do rozwinięcia treści wideo w swoim serwisie. Firma Marka Zuckenberga planuje wprowadzić do serwisu seriale i programy zamawiane od firm outsoucingowych, a w przypadku sukcesu zamierza to rozszerzyć materiałami własnej produkcji. Podobno największy portal społecznościowy na świecie zawarł już kilka umów z takimi nadawcami jak ATTN, The Dodo, Vox Media czy BuzzFeed. Co obejrzymy zatem na Facebooku? Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl na początku zobaczymy krótkie seriale i programy trwające nie dłużej niż 10 minut. Później produkcje mają się wydłużyć nawet do 30 minut. Kiedy nowe opcje Facebooka wejdą w życie?
Facebook: seriale i programy: KIEDY
Prawdopodobnie już w połowie sierpnia będziemy mieli okazję zobaczyć pierwsze seriale i programy w serwisie Facebook. Dostęp do treści wideo będzie bezpłatny, ale podczas emisji będą wyświetlane reklamy. Zasięg w postaci ponad 2 miliardów użytkownik na pewno przyczyni się do kolejnego sukcesu finansowego firmy.
Animacja z latającymi sercami w komentarzach i statusach to nowa opcja na Facebooku, która przypomina niedawne atrakcje na FB dla fanów Harry'ego Pottera. Sprawdzamy, jak włączyć romantyczne emotki w swoich postach i co tak naprawdę oznacza skrót XOXO. Serd