Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger - wszystkie te platformy są ze sobą połączone od jakiegoś czasu, jednak wielu użytkowników wciąż nie jest świadomych, jak blisko ze sobą działają. Oddzielna wersja loga Facebooka dla każdej z platform? Właśnie na taki plan wpadli jego twórcy! Nowe logo ze zmienionym liternictwem ma uświadomić użytkowników, że korzystają z usług jednej firmy. Znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od platformy. Napis na Instagramie mienić będzie się barwami od różu po żółty, a WhatsApp. Logo możecie zobaczyć poniżej. Został również znacznie uproszczony, co spotkało się ze sporą krytyką w sieci. Internauci uważają, że mogło zostać ono nieco lepiej dopracowane. Celem firmy nie było jednak stworzenie czegoś atrakcyjniejszego, lecz poinformowanie, że Facebook wytwarza niektóre z produktów. Poinformował o tym między innymi Antonio Lucio, dyrektor marketingu na Facebooku. Jesteście ciekawi nowego logo? Możecie je zobaczyć poniżej.
Facebook - kiedy zmiany wejdą w życie?
Logo ma zostać wykorzystane w nadchodzących tygodniach w produktach Facebooka i materiałach marketingowych. Oznacza to, że zmiany zauważymy jeszcze przed końcem 2019.
Polecany artykuł: