Eurowizja 2020 - teledyski gwiazd, które miały reprezentować swoje kraje podczas wydarzenia do tej pory cieszą się bardzo dużą popularnością. 18 marca 2020 roku EBU oficjalnie poinformowało w specjalnym oświadczeniu, że w związku z pandemią koronawirusa, wydarzenie zostaje odwołane. To pierwszy taki przypadek w ponad sześćdziesięcioletniej historii Konkursu Piosenki Eurowizji, który przez wielu uważany jest za najważniejsze wydarzenie muzyczne. Na przestrzeni lat, Eurowizja wylansowała wiele międzynarodowych gwiazd. To właśnie dzięki występowi na eurowizyjnej scenie, wielkie kariery muzyczne zrobili członkowie zespołu ABBA, Celine Dion czy Mans Zelmerlow, który w konkursie brał udział dwukrotnie.
Jednym z czynników, który może wpłynąć na ostateczne wyniki głosowania telewidzów, jest liczba odsłon poszczególnych teledysków na oficjalnym kanale. Świadczą one bowiem o popularności danego kawałka wśród internautów. Autorzy kanału Eurovision Song Contest, mimo odwołania konkursu, zdecydowali się na stworzenie podsumowania zawierającego skróty klipów, które wygenerowały największą liczbę wyświetleń w sieci.
Eurowizja 2020 - piosenki
Odwołanie Eurowizji zasmuciło zarówno fanów konkursu, jak i artystów w nim startujących. Wielu z nich zapowiedziało, że powróci na eurowizyjną scenę za rok, ale z innymi piosenkami. Które z utworów cieszyły się największą popularnością w marcu? Na szczycie znaleźli się Little Big ze swoim hitem Uno, który do dziś wygenerował ponad 56 milionów wyświetleń! Tuż za nimi uplasowali się faworyci konkursu, czyli The Roop - reprezentanci Litwy. O dziwo, w notowaniu nie pojawił się klip Empires od Alicji Szemplińskiej. Teledysk odtworzono jednak ponad milion razy.