ESKA TV świętuje 10. urodziny! 28 maja na antenie stacji zagościła urodzinowa ramówka. Pojawią się w niej specjalne odcinki programów Weekend z ESKA TV, Ranking Jankesa, Nagrywarka, Miejska Lista i Podwójna Gorąca Dwudziestka. Między klipami zobaczyć można życzenia urodzinowe i wspomnienia gwiazd z ostatnich 10 lat. Nie zabraknie także archiwalnych materiałów pokazujących jak zmieniała się stacja, prowadzący, gwiazdy i muzyczne trendy w Polsce.
Zobacz: ESKA TV z nową oprawą. Zobacz kulisy powstawania materiału
10. Urodziny ESKA TV - niespodzianki
Z okazji urodziny stacji zaplanowano także nowy konkurs ESKA TV: HIT HUNTERS czyli Polowanie Na Klipy. Co tydzień widzowie będą polować na Klip Tygodnia, który będzie ogłaszany w social mediach. Zadaniem konkursowym będzie zrobienie zdjęcia ekranu z upolowanym klipem. Do zgarnięcia co tydzień czeka 1000 zł. Do polowania na swoje klipy zachęcać będą także artyści.
Za pomysł i realizację zabawy odpowiada ekipa ESKA TV. Szefowa marketingu i promocji ESKA TV (Agata Suchecka) podkreśla, że kluczowe w zaplanowaniu tej akcji było zwrócenie uwagi na charakter konsumowania stacji muzycznych przez odbiorców:
ESKA TV jest stacją towarzyszącą. Widzowie razem z nami budzą się, jedzą śniadania, ćwiczą, gotują, sprzątają, bawią się z przyjaciółmi. Właśnie dlatego uznaliśmy, że kluczowe jest wprowadzenie dźwiękowego oznaczenie klipów na które mają polować widzowie. Odbiorcy usłyszą komunikat „UPOLUJ TEN KLIP” dzięki czemu dostaną jasny komunikat teraz podejdź do TV i zrób zdjęcie. Dodatkowo w social mediach będziemy naszym odbiorcom podpowiadać w których godzinach warto polować na klipy.
- powiedziała Agata Suchecka. W dniu urodzin ESKA TV opublikowała swój nowy spot wizerunkowy. Jego bohaterami, tak samo jak niedawno odświeżonej oprawy, są twarze eski (Ola Kot, Filip Antonowicz czyli Rudy, Krzysztof JANKES Jankowski, Damian Wilczyński oraz Martyna Kondratowicz). Jest to kolejny element realizacji strategii stacji na ten rok czyli promocji prowadzących i silnie powiązanie ich z marką ESKA TV.
Za produkcję odpowiadają Producenci Kreatywni ZPR Media. Operatorem był Tymoteusz Pieszka. Za koncept kreatywny spotu odpowiadają Agata Suchecka (szefowa promocji i marketingu ESKA TV) oraz Adam Mroczek (producent ESKA TV). Adam zajął się także montażem i post produkcją spotu.