BTS - #ENDviolence to najnowsza kampania społeczna, w której udział wzięli członkowie najpopularniejszej grupy k-popowej. Na pomysł stworzenia takiego projektu wpadli przedstawiciele Funduszu Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci, znanego szerzej jako UNICEF. Według przeprowadzonych przez nich badań w szkołach, aż dwóch na trzech nastolatków ma do czynienia z przemocą w szkole - zarówno słowną, jak i fizyczną. Wielu z nich wierzy jednak, że zło można przezwyciężyć. W taki oto sposób powstawała akcja #ENDviolence, która dzięki udziałowi chłopców z BTS dotarła do naprawdę szerokiego grona odbiorców.
#ENDviolcence - UNICEF i BTS łączą siły
Wideo zadebiutowało w sieci we wtorek, 30 lipca. Nie jest to przypadkowa data. Tego dnia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. W filmiku, który w zaledwie 10 godzin obejrzano blisko 4 miliony razy, możemy zobaczyć sceny prześladowania uczniów, którzy wraz z rozwojem akcji, odnajdują wsparcie w swoich rówieśnikach. Wszystkiemu przyglądają się chłopcy z BTS, będący narratorami dziejącej się na ekranie opowieści.
#ENDviolcence - bądź uprzejmy. O co chodzi w akcji?
Jak wierzą członkowie BTS i przedstawiciele UNICEF, bycie miłym jest pierwszym krokiem do zniwelowania zjawiska przemocy w szkołach. W umieszczonym w sieci wideo dali kilka wskazówek, co zrobić, by wygrać z nienawiścią. Zachęcają oni do napisania zarówno bliskiemu, jak i nieznajomemu miłej wiadomości w serwisach społecznościowych, pozostawienia im karteczki z czymś, co wywoła na ich twarzach uśmiech i udostępniania wideo BTS - LOVE MYSELF Global Campaign Video.