Czy 6 listopada 2022 jest niedzielą handlową? Jakie sklepy będą otwarte w niedzielę 6 listopada 2022? Nic w tym dziwnego, że to pytania, które zadaje sobie wielu internautów. Podział na niedziele handlowe i te niehandlowe rozpoczął się w 2018 roku. Weszła wtedy w życie ustawa ograniczająca handel w wybrane dni. Niestety, z każdym kolejnym rokiem liczba niedziel handlowych jest coraz mniejsza. W 2022 roku przewidziano tylko siedem niedziel handlowych. Pięć jest już za nami. Na szczęście od zakaz handlu w niedziele nie sprawia, że wszystkie sklepy są zamknięte. Warto sprawdzić, gdzie w niedzielę niehandlową zrobić zakupy, aby nie obudzić się z pustym żołądkiem i światłem w lodówce.
Horoskop na weekend 5-6 listopada: skorpion, byk, baran, waga, lew. Wszystkie znaki zodiaku
Niedziela 6 listopada 2022 - czy jest handlowa?
Niestety nie mamy dobrych wiadomości. Niedziela 6 listopada jest niedzielą niehandlową. Co więcej, na listopad nie przewidziano ani jednej niedzieli, podczas której nie będzie obowiązywał zakaz handlu. Oznacza to, że większych zakupów nie uda nam się zrobić 6 listopada, ale również w pozostałe niedziele w tym miesiącu. Pamiętajcie, by wybrać się do sklepu w tygodniu, po pracy lub w sobotę!
Długi weekend w listopadzie 2022. Kto może liczyć na dłuższe wolne?
Niedziela 6 listopada 2022 - sklepy
Sklepy otwarte w niedzielę niehandlową wielokrotnie uratowały nie tylko rodzinne obiady, kiedy brakowało części produktów do ugotowania dań, ale również wizyty i odwiedziny, na które nie byliśmy przygotowani. Sklepy otwarte w niedzielę 6 listopada 2022 to idealne rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie zdążą zrobić zakupów w tygodniu lub w sobotę. Tego dnia będzie można zrobić zakupy w takich sklepach jak np. Żabka, Freshmarket czy Carrefour Express. Po niezbędne produkty udamy się też do lokalnych przedsiębiorców i prywatnych właścicieli małych sklepów sieciowych. Otwarte będą także:
- stacje paliw
- sklepy i placówki na dworcach
- kwiaciarnie
- apteki
- piekarnie i cukiernie
- restauracje,
- kawiarnie,
- puby
- placówki pocztowe, w których co najmniej 40 procent zysków stanowią dochody związane z obsługą przesyłek
- sklepy, których przeważa handel prasą, pamiątkami lub dewocjonaliami