Spis treści
Caroline Derpienski chętnie opowiadała Krzysztofowi Stanowskiemu, że zawsze mogła liczyć na wsparcie kochanej babci. Pomimo problemów rodzinnych i dużej biedy ta robiła wszystko, by jej wnuczce niczego nie zabrakło. Ich relacje nieco się zmieniły po tym, gdy "dollarsowa gwiazda" zaczęła spełniać swój amerykański sen. Babcia Regina miała żal za to, że bliscy znajomi się od niej odwrócili, bo uważali, że wnuczka wysyła jej miliony. Tak się jednak nie działo. Ciekawostki z życia prywatnego bardzo interesują internautów, ale tym razem uwagę przyciągnęła wypowiedź na temat wrogów. Kobieta, jak się okazuje, robi wszystko, by działać na przekór swoim przeciwnikom! Prowadzi swoją karierę, bo chce się mścić?
Caroline Derpienski kiedyś. Tak zmieniała się celebrytka
Caroline Derpienski miesza w showbiznesie - dlaczego?
Nie od dziś wiadomo, że kariera Caroline Derpieński jest kontrowersyjna, co jednocześnie wywołuje ogromne, często negatywne emocje wśród internautów. Influencerka przyznała, że zdaje sobie z tego sprawę i dlatego też nie skupia się na karierze w naszym kraju. Odważnie zdradziła, że prowadzi publiczne życie z myślą o ukochanej babci, ale przede wszystkim o wrogach, którzy znają ją osobiście. Powiedziała:
Jest parę zazdrosnych osób, które wylewają na mnie jad. Takie właśnie osoby, które wylewają na mnie wiadro pomyj motywują mnie do dalszego brnięcia w show-biznes.
- powiedziała Caroline Derpieński i wyraziła przekonanie, że tego typu zawistne osoby chcą wyeliminować ją z życia publicznego. Przekonywała Krzysztofa Stanowskiego, że ludzie nie są w stanie pogodzić się z tym, iż młoda dziewczyna, w krótkim czasie osiągnęła ogromny sukces. Powiedziała również otwarcie, że wie, jak jej wrogowie dostali się do Stanów Zjednoczonych i kto ich sponsoruje. Czy ktoś faktycznie ma w tym cel?
Krzysztof Stanowski - film o Derpieński
Krzysztof Stanowski zauważył, że Caroline Derpieński jest konfrontacyjną osobą. Nie boi się powiedzieć, co myśli o kimś innym i sama otwarcie przyjmuje krytykę. Pierwszy materiał z wizyty w Miami w trzy dni zebrał ponad 2 miliony wyświetleń. Najnowszy, z niepublikowanymi materiałami, w 1 godzinę ponad 40 tysięcy wyświetleń.