BTS - fani grupy, czyli ARMYs, to bez wątpienia jeden z największych fandomów na całym świecie. Niedługo po swoim debiucie w 2013 rok, chłopcy tworzący muzykę z gatunku k-pop stali się międzynarodowym fenomenem, a ich każdy kolejny projekt sprawiał, że liczba fanów stale rosła. Dziś BTS to prawdziwa potęga w świecie muzyki. Członkowie grupy zapraszani są na rozdania najważniejszych nagród muzycznych, pojawiają się gościnnie w utworach najpopularniejszych gwiazd, a ich działalność znacznie wykracza poza samo tworzenie muzyki. W samym 2019 roku, BTS zaprezentowali film dokumentalny, podsumowujący ich życie w trasie koncertowej, jak również wydali grę mobilną, w której fani mogli zarządzać ich karierą.
Przy okazji premiery któregokolwiek z projektów, BTS podkreślają, że wszystko, co udało im się osiągnąć, to zasługa ich fanów z całego świata. Ci zaś odwdzięczają się wspieraniem idoli w każdym możliwym głosowaniu internetowym. W plebiscycie przeprowadzonym na ESKA.pl, którego celem było wyłonienie największego fandomu, ARMYs zajęli zaszczytne, drugie miejsce! Teraz, dzięki ich mobilizacji, aż dwa filmiki z udziałem chłopaków z BTS znalazły się na karcie na czasie w serwisie YouTube, czyli podsumowaniu najchętniej oglądanych wideo.
BTS - karta na czasie
O trafieniu na kartę na czasie marzy wielu twórców. To bowiem świadectwo tego, że internauci są zainteresowani ich twórczością. W związku z tym, że BTS już wkrótce zaprezentują swój kolejny album, w sieci pojawiła się jego zapowiedź - utwór EGO. W niespełna dobę, wideo odtworzono blisko 15 milionów razy!
W Polsce zainteresowaniem cieszył się także występ chłopaków w popularnym talk-show Jamesa Cordena. Podczas swojej wizyty w studiu, BTS wykonali najnowszy singiel - Black Swan. Do dziś, zapis wideo z występu obejrzano ponad 25 milionów razy!