Blanka pędzi jak burza. Po powrocie z Eurowizji piosenkarka udała się na zasłużony odpoczynek, w trakcie którego zbierała energię, by uderzyć z podwójną siłą. Wokalistka zaprezentowała fanom długo wyczekiwany singiel Boys Like Toys, który w zaledwie kilka dni wygenerował milion odsłon na YouTubie. Promocja kawałka objęła swoim zasięgiem nie tylko Polskę, ale i zagranicę. Blanka Stajkow była między innymi w Niemczech oraz na Łotwie, gdzie zaprezentowała materiał na żywo podczas jednej z odbywających się tam imprez plenerowych. To jednak nie koniec! Wytwórnia piosenkarki, Warner Music Poland, zadbała o to, by o "Bejbie" zrobiło się głośno nawet w... Afryce. Tak jest - w dniu premiery Boys Like Toys na kanale Warner Music Africa zareklamowano singiel, a teraz pojawiło się tam Q&A z Blanką, za sprawą którego fani z Afryki mogą lepiej ją poznać. Stajkow przedstawiono jako księżniczkę popu z Polski.
Blanka chwalona w Afryce
Kariera Blanki nabiera tempa. Dzięki wsparciu wytwórni płytowej, pod której szyldem nagrywa, wokalistka może liczyć na promocję również w bardzo odległych zakątkach świata, między innymi w Afryce. Na koncie Warner Music Africa pojawiło się zrealizowane z nią Q&A, a sama Stajkow została w nim przedstawiona jako polska księżniczka popu. Co sądzicie o takim tytule? Pasuje jej?