BLACKPINK

i

Autor: screen YouTube/BLACKPINK

BLACKPINK z rekordem guinnessa! Ostatnie osiągnięcia zespołu powala na łopatki

2020-07-30 13:47

BLACKPINK z rekordem guinnessa! K-popowy zespół, który jest na liście najbardziej popularnych powrócił do branży muzycznej w fenomenalnym stylu! Już na ESKA.pl ostatnie osiągnięcia BLACKPINK i teledysk How You Like That, który zdobył 5 tytułów jeden po drugim!

BLACKPINK z rekordem guinnessa! K-popowy zespół rośnie w siłę i nie zwalnia tempa! Popularny girls band zdobywa sukces za sukcesem i ciągle im mało! Ich ostatni singiel How You Like That zrobił w sieci taki wynik, że dziewczyny osiągnęły, aż 5 rekordów guinnessa! Dokładnie miesiąc temu, 30 czerwca 2020 roku Guinness World Records ogłosił, że wokalistki z BLACKPINK zdobyły 5 tytułów za swój najnowszy singiel i stworzony do niego klip, a to wszystko w ciągu jednego dnia! How You Like That wykręciło w sieci, takie wyświetlenia, że piosenka była znana niemalże na całym świecie. Utwór od Girls bandu został ukoronowany 5 tytułami w bardzo krótkim czasie od publikacji w serwisie YouTube. Premiera najnowszego kawałka od dziewczyn miała miejsce 26 czerwca 2020 roku, a ich najnowszy singiel cały czas jest jednym z gorętszych kawałków tego lata. Na tę chwilę How You Like That ma już prawie 400 milionów wyświetleń. Dokładne rekordy guinnessa znajdziecie dla BLACKPINK za najnowszy teledysk znajdziecie poniżej. 

Sonda
Z kim chciałbyś żeby dziewczyny z BLACKPINK nagrały piosenkę?

BLACKPINK z rekordem guinnessa

BLACKPINK powróciły w historycznym stylu, a za swój najnowszy kawałek zgarnęły, aż 5 tytułów guinnessa, co więcej? Osiągnęły to w jeden dzień! Okazuje się, że wydany teledysk do utworu How You Like That został ukoronowany, jako:

  1. Najczęściej oglądany film na YouTube w ciągu 24 godzin. 
  2. Najczęściej oglądany teledysk na YouTube w ciągu 24 godzin od grupy K-pop.
  3. 24-godzinna liczba wyświetleń BLACKPINK dla How You Like That została potwierdzona przez YouTube na 86,3 miliona.
  4. Największa ilości widzów na premierze filmu na YouTube.
  5. Większość widzów na premierze teledysku na YouTube.