Z beauty hejtem ma problem około 55 milionów ludzi na całym świecie. To oznacza, że każdy z nas zna chociaż jedną ofiarę nowego rodzaju hejtu. Nienawiść dotyka nie tylko gwiazdy, influencerów czy celebrytów. To dotyczy również, a może przede wszystkim, zwykłych ludzi, korzystających z mediów społecznościowych. Czym jest zjawisko?
Jak zmniejszyć stres? Pomoże ci w tym zabawka z dzieciństwa
Beauty hejt - na czym polega nowy rodzaj nienawiści?
Beauty hejt to nienawiść ze względu na wygląd. Osoby, które nie mają idealnej twarzy, włosów czy ciała o wymiarach modelki, bardzo często padają ofiarami krytyki na forum publicznym. Problem nagłośniła marka Rimmel, która wraz ze światowymi gwiazdami oraz lokalnymi influencerami, chciała pokazać, że hejt dotyczy każdego. Wśród twarzy kampanii I Will Not Be Deleted znalazły się piosenkarka Rita Ora oraz polska influencerka Ewa Grzelakowska-Kostoglu, czyli Red Lipstick Monster. Kampania ma na celu finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania, który pomaga ofiarom nienawiści.