Baby Lasagna zgromadził dotychczas ponad 50 mln streamów na wszystkich platformach. To oczywiście zasługa przede wszystkim „Rim Tim Tagi Dim”, które było sensacją niedawnej Eurowizji w Malmö i pozwoliło Marko zająć drugie miejsce w konkursie (a pierwsze w głosowaniu telewidzów). Artysta dociera miesięcznie do 4 mln słuchaczy, a wkrótce ta liczba z pewnością wzrośnie. W nowej piosence Baby Lasagna śpiewa żartobliwie „Jesteś w moim menu / Chcę cię zjeść żywcem”. „and i” można nazwać „piosenką miłosną z twistem”. Zaskoczenia dotyczą nie tylko tekstu, ale i samej kompozycji, w której znalazło się miejsce na teatralne załamanie i na zmiany tempa. Fani dotychczasowych singli Chorwata z pewnością będą zaskoczeni jego nową propozycją.
Baby Lasagna w Polsce! Kiedy i gdzie wystąpi gwiazda Eurowizji 2024?
Baby Lasagna o nowym singlu
– Wierzę, że „and i” będzie ważnym momentem w mojej karierze, ponieważ to pierwsza piosenka, na którą moi słuchacze musieli poczekać – komentuje Baby Lasagna, dodając: - Od początku komunikowałem mój album jako chaotyczną mieszankę wielu gatunków. „and i” diametralnie różni się od moich poprzednich singli. Jestem niezmiernie podekscytowany premierą i nie mogę się doczekać, żeby sprawdzić, jak fani odebrali moje nowe wcielenie. Nie będę się specjalnie zagłębiał w znaczenie tekstu i melodii piosenki, pozwolę słuchaczom rozgryźć to samodzielnie.
Sukcesy artysty
Wychowany w Umag Marko Purišić stworzył swój projekt Baby Lasagna jako odskocznię od twórczości, którą zajmował się wcześniej. Artysta był już odnoszącym sukcesy songwriterem, a także członkiem sensacji niemieckiej sceny - zespołu Mono Inc., ale szukał czegoś luźniejszego w formie, a jednocześnie bardziej przystającego do jego osobistych doświadczeń i poglądów. – Zawsze chciałem eksperymentować z muzyką i tworzyć projekty, które nie ograniczają się do jednego gatunku – deklaruje muzyk, który pracuje obecnie nad debiutanckim albumem swojego solowego projektu.