Ariana Grande jest ceniona na całym świecie nie tylko za swój talent i osiągnięcia muzyczne, ale również za wyjątkowy styl. Dzięki temu stała się głosem setek tysięcy osób, które każdego wieczoru zapełniają sale i stadiony na jej koncertach oraz śledzą jej życie w mediach społecznościowych. Piosenkarka została nową, globalną ambasadorką marki Reebok, która tak jak ona nie boi się wyzwań, łącząc w swoich kolekcjach świat sportu ze światem mody.
Marka Reebok jako pierwsza w swojej branży postawiła kobiety i ich potrzeby na pierwszym miejscu, stając się pionierem ruchu fitness w latach 80. Do dziś Reebok inspiruje oraz zachęca kolejne pokolenia do stawania się najlepszą wersją siebie – począwszy od tego w co się ubierają, kończąc na ostatniej kropli potu wylanej na siłowni.
Ariana Grande to przede wszystkim wyjątkowa osobowość, pewna siebie i nieustraszona kobieta, która nie zmienia się, gdy gasną światła kamer. To właśnie jej szczera i autentyczna postawa skłoniły Reebok do wyboru artystki na ambasadorkę i współtwórczynię tego co, marka zaprezentuje w nadchodzącym roku.
„Tak jak Reebok, stanowczo popieram tych, którzy nie boją się wyrażać siebie, podkreślają swoją indywidualność i przekraczają granice swoich możliwości. Przesłanie marki zachęcające do bycia pewnym siebie oraz ciągłego samodoskonalenia jest zgodne z tym, jak sama staram się żyć. Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką firmy, której misją jest inspirowanie ludzi do stawania się najlepszą wersją siebie” - powiedziała Ariana Grande.