Amazon już od kilku dobrych lat przymierza się do wejścia na polski rynek. Gigant zainwestował do tej pory ponad 3 miliardy złotych w trzy centra logistyczne e-commerce w okolicach Poznania i Wrocławia. Teraz oficjalne wejście na polski rynek staję się to coraz bardziej realne, a według niektórych źródeł może nastąpić to jeszcze w 2017 roku. Będzie to bardzo poważna konkurencja dla Allegro, które obecnie króluje wśród polskich sklepów internetowych. Co nowego zaoferuje Amazon polskim klientów?
Amazon w Polsce
Polscy klienci korzystający z Amazona dotychczas przekierowywani byli ze strony amazon.pl do niemieckiego oddziału zajmującego się sprzedażą na nasz rynek. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych tygodni możemy spodziewać się uruchomienia polskiej stroni Amazona. Co prawda zarząd Amazona nie potwierdził oficjalnej daty wejścia na polski rynek, ale wszystko wskazuje, że nastąpi to wkrótce. Jednym z dowodów na to jest umieszczenie ponad 160 tysięcy produktów w polskiej porównywarce cen - Ceneo. Co Amazon nam daje? Czas dostawy to najczęściej 24h (kurier), darmowa przesyłka za zakupy powyżej 39 euro, 30 dniowy termin na ewentualny zwrot towaru oraz bardzo szeroki asortyment.
Amazon - aplikacja mobilna
Amazon.de w przeglądarkach internetowych dostępny jest w języku polskim od 2016 roku. Teraz Amazon wprowadził polską wersję językową do aplikacji mobilnej. Co za tym idzie? Wygodny, łatwy dostęp do platformy, na której dokonamy zakupu w kilku krokach. Aplikacja Amazona jest bezpłatna i dostępna dla urządzeń z Androidem (w usłudze Google Play) oraz iOS (w App Store).
Zgodnie ze swoją polityką Facebook robi wszystko, aby użytkownicy największego portalu społecznościowego na świecie, w jak najprostszy sposób mogli się do siebie zbliżyć. Funkcją, która ma temu pomóc będzie aplikacja bardzo podobna do Tindera, dzięki kt&oa;