Alicja Szemplińska

i

Autor: YouTube/Eurovision Song Contest

Alicja Szemplińska ze świetnym wynikiem przed Eurowizją 2020. Zapewni jej powodzenie w konkursie?

2020-03-02 11:58

Konkurs Piosenki Eurowizji 2020 rozpocznie się już niedługo, bo za niewiele ponad dwa miesiące. Na oficjalnym kanale zamieszczane są na bieżąco utwory, które rywalizować będą o zwycięstwo w Rotterdamie. Występ polskiej reprezentantki Alicji Szemplińskiej jest aktualnie drugą najchętniej oglądaną propozycją eurowizyjną. Czy to zapewni jej miejsce w finale, a nawet wielką wygraną? Szczegóły na ESKA.pl.

Eurowizja 2020 - Alicja Szemplińska to kolejna reprezentantka naszego kraju w najpopularniejszym konkursie muzycznym. Mimo młodego wieku, wokalistka doskonale zna smak zwycięstwa. Już w 2016 roku, pochodząca z Ciechanowa nastolatka zwyciężyła w programie Hit Hit Hurra. Trzy lata później, widzowie Telewizji Polskiej mogli obserwować jej losy, a następnie spektakularne zwycięstwo w dziesiątej, jubileuszowej edycji najpopularniejszego show muzycznego w Polsce - The Voice of Poland. Kilka miesięcy po otrzymaniu tytułu najlepszego głosu w naszym kraju, kontraktu płytowego i nagrody pieniężnej, Alicja Szemplińska zgłosiła się na casting do specjalnego wydania Szansy na Sukces, którego celem było wyłonienie polskiego reprezentanta na Eurowizję 2020 i również wygrała, pokonując w wielkim finale Kasię Dereń oraz Alberta Cernego z zespołu Lake Malawi.

Eurowizyjna kompozycja Alicji, którą stworzyli Patryk Kumór oraz Dominic Buczkowski-Wojtaszek, nosi tytuł Empires i jest emocjonalną balladą, w której wokalistka mogła pokazać, na co ją stać. Niedługo po opublikowaniu występu na oficjalnym kanale Konkursu Piosenki Eurowizji w serwisie YouTube, zagraniczni fani zachwycili się talentem i dojrzałością polskiej reprezentantki. Liczba wyświetleń pod klipem mówi sama za siebie!

Alicja Szemplińska jedzie na Eurowizję 2020!

Alicja Szemplińska na Eurowizji 2020

Alicja może pochwalić się już milionem odsłon jej występu na żywo z Empires. Więcej, bo niemalże trzy miliony wyświetleń, zgromadził jedynie występ The Roop - reprezentanta Litwy. Z pewnością wpłynął na to również fakt, że został on opublikowany tydzień wcześniej.

O tym, że liczba wyświetleń ma spore przełożenie na powodzenie kawałka przekonały się polskie zwyciężczynie Eurowizji Junior - Roksana Węgiel i Viki Gabor, których klipy był najchętniej oglądanymi spośród wszystkich eurowizyjnych propozycji. Czy to oznacza, że Alicja nie musi się martwić o awans do finału? Taką mamy nadzieję! Przypominamy jednak, że wciąż nie poznaliśmy wszystkich piosenek. Udział w Eurowizji zadeklarowało łącznie 41 krajów.