Małe, elektryczne samochody w cenie rowerów i skuterów
Samochody zostały pozyskane dzięki finansowaniu Mobilize Financial Services w formie 5-letniego leasingu. Kurierzy korzystający z platformy Glovo mogą wynająć Dacię Spring na tydzień w cenie porównywalnej do wynajmu roweru elektrycznego czy skutera. Żółte, elektryczne Dacie Spring mogą poruszać się buspasami i parkować bez opłat, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla szybkich, bezemisyjnych dostaw miejskich.
Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich, podkreślił, że Dacia Spring wpisuje się w strategię marki, stawiającą na ekologię i przystępność cenową. Dzięki kompaktowym wymiarom i niskiej masie, model ten jest idealny do poruszania się po mieście, oferując rekordowo niskie zużycie energii poniżej 14,6 kWh/100 km, co przekłada się na niskie koszty użytkowania.
Dacia Spring
Dacia Spring w wersji Expression 65, wyposażona w szybkie ładowanie prądem stałym (gniazdo CCS), umożliwia przejazd do 225 km w cyklu mieszanym WLTP lub 305 km w cyklu miejskim WLTP. Technologia szybkiego ładowania pozwala naładować baterię od 20 do 80 proc. w zaledwie 45 minut. Dodatkowo, nowy tryb hamowania rekuperacyjnego (Tryb B) zwiększa efektywność odzyskiwania energii podczas jazdy i hamowania. Dacia Spring zdobyła pięć gwiazdek Green NCAP oraz tytuł Best Car 2022 Green NCAP za wysoką wydajność energetyczną.
76 900 zł, a nawet 36 900 zł z państwową dopłatą - tyle może kosztować nowa Dacia Spring. To najtańszy samochód elektryczny w Polsce.
Od debiutu w 2021 roku w Europie sprzedano 140 tys. egzemplarzy Dacii Spring. Spring jest trzecim najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na rynku klientów indywidualnych w Europie.
Dacia Spring świetnie sprawdzi się jako drugi samochód w rodzinie, jako pierwsze auto dla młodego kierowcy czy jako pojazd dla dostawców jedzenia. Więcej na temat nowej Dacii Spring przeczytacie w naszym redakcyjnym teście.
Dacia Spring, zdjęcia: