Wiosenna promocja lojalnościowa MOL skierowana jest przede wszystkim do półtora miliona użytkowników programu lojalnościowego MOL Move. Dzięki naklejkom, które kierowcy otrzymywać będą za każde 140 zł wydane na paliwa, mogą oni uzyskać zniżki na hot-dogi, kawę i inne przekąski z oferty gastronomicznej oraz sklepowej stacji. Aby skorzystać ze zniżki, należy w aplikacji wymienić zebrane naklejki na kupony, a te na wybraną ofertę specjalną. Im więcej zebranych naklejek, tym większe dostępne zniżki. Już sześć naklejek zebranych w aplikacji uprawnia do odbioru ulubionej przekąski lub kawy gratis.

i
Oferta skierowana jest do wszystkich obecnych i nowych użytkowników programu MOL Move, w którym kierowcy otrzymują stałe zniżki w zależności od poziomu, który zdobyli. Im więcej punktów uzbierają, tym wyższy poziom zniżek zyskują, co odróżnia program lojalnościowy MOL od innych dostępnych na rynku, w których punkty wymieniane są na rabaty czy nagrody.
– Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że polscy kierowcy uwielbiają hot-dogi i kawę. W ubiegłym roku na naszych stacjach w Polsce sprzedaliśmy ponad 5,5 miliona hot-dogów i blisko 8 milionów kubków kawy. W ramach wiosennej promocji zachęcamy więc klientów do wspólnej zabawy i zdobywania kolejnych poziomów zniżek na ich ulubione przekąski i nie tylko – mówi Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego MOL Polska.

i
Promocja będzie obowiązywać do 28 kwietnia br. na wszystkich stacjach działających pod szyldami MOL i Lotos w Polsce. Tych pierwszych pojawia się jednak w kraju coraz więcej, ponieważ stacje franczyzowe sukcesywnie przechodzą rebranding. Na koniec stycznia w barwach międzynarodowej sieci działało już 270 stacji własnych oraz blisko 30 z ponad setki stacji paliw prowadzonych przez partnerów franczyzowych. Z każdym tygodniem barwy zmienia kilka kolejnych lokalizacji, a do końca roku pod jednym szyldem będzie działać zdecydowana większość z nich.
Szczegóły akcji dostępne są na stronie https://promo.molmove.pl/
Równocześnie z wiosenną promocją, sieć rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej przybliżającej polskim kierowcom markę MOL. Podkreślono w niej jakość oferowanych paliw EVO i EVO Plus z formułą EVOTECH, które dzięki specjalnym dodatkom wpływają na lepsze osiągi, dłuższą żywotność silnika oraz niższe emisje zanieczyszczeń.
– Wraz z dynamicznie rosnącą liczbą stacji działającą pod wspólnym szyldem MOL, intensyfikujemy działania marketingowe, przybliżające naszą markę polskim kierowcom. W każdym z dziesięciu europejskich krajów, na których działamy w sektorze detalicznym, MOL jest kojarzony jako jeden z największych graczy, oferujący wysokiej jakości paliwa. Chcemy, by nie inaczej było w Polsce, dlatego zachęcamy kierowców do sprawdzenia naszych wyjątkowych jakościowo paliw – mówi Piotr Pyrich.
W ramach wiosennej kampanii reklamowej, marka MOL będzie szeroko prezentowana w polskich mediach – zarówno w telewizji, Internecie i redio – do końca kwietnia br.

i
O Grupie MOL
Grupa MOL to zintegrowany, międzynarodowy koncern działający w sektorach: naftowym, gazowym, petrochemicznym i detalicznym, z siedzibą w Budapeszcie na Węgrzech. Grupa jest aktywna w ponad 30 krajach, gdzie zatrudnia łącznie 25 tys. osób, a jej doświadczenie w branży wynosi ponad 100 lat. Grupa prowadzi trzy rafinerie i dwa zakłady petrochemiczne w ramach zintegrowanego łańcucha dostaw na Węgrzech, Słowacji i w Chorwacji oraz sieć blisko 2400 stacji paliw w 10 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Działalność poszukiwawczo-wydobywcza Grupy bazuje na ponad 85 latach doświadczeń w branży węglowodorów oraz 30 latach doświadczeń w obszarze wstrzykiwania CO2. Obecnie, firma prowadzi produkcję w 7 krajach oraz posiada aktywa w 10 kolejnych.
MOL konsekwentnie dąży do transformacji modelu biznesowego z tradycyjnego, opartego na paliwach kopalnych, w stronę niskoemisyjności i zrównoważonego rozwoju. Spółka planuje osiągnąć neutralność węglową do roku 2050, wspierając rozwój niskoemisyjnej gospodarki obiegu zamkniętego w Europie Środkowo-Wschodniej.