Nowe logo Lamborghini
Po ponad dwóch dekadach od ostatniej aktualizacji, Automobili Lamborghini odnowiło swoje historyczne logo - czytamy w komunikacie prasowym (wideo ze starym i nowym logo poniżej).
Nowe logo zostało zdefiniowane przez szerszy niż poprzednio krój pisma Lamborghini oraz przez kolory, które są - jak przekonuje firma - minimalistyczne, ale odważne. Czerń i biel to ponownie podstawowe odcienie, "symbolizujące wyraźną tożsamość marki", podczas gdy żółty, wraz z wprowadzeniem koloru złotego, jest używany jako kolor akcentujący. Ponadto kultowy byk w centrum logo przeszedł gruntowną transformację. Po raz pierwszy będzie występował samodzielnie (np. w komunikacji w social mediach) - oddzielony od klasycznej tarczy.
Jak czytamy, zmiana rozciąga się również na inne oblicza marki. "W rzeczywistości stworzono oficjalny krój pisma Automobili Lamborghini, który odzwierciedla niepowtarzalne linie i kanciastość samochodów, zgodnie ze stylem i projektem firmy" z siedzibą w Sant'Agata Bolognese.
Elektryczne Lamborghini
"To strategiczna zmiana, która doskonale uzupełnia holistyczną zmianę nakreśloną przez program Direzione Cor Tauri, wyznaczając nowy etap w pozycjonowaniu firmy" - podkreślno. W praktyce chodzi o zrównoważony rozwój i dekarbonizację.
W 2028 roku do produkcji ma trafić pierwsze elektryczne Lamborghini - Lanzador (4-osobowy SUV).
Lamborghini to włoski producent supersamochodów z siedzibą w Sant’Agata Bolognese działający od 1963 roku. Należy do niemieckiego koncernu Volkswagen Group.