Mata obecnie jest jednym z najpopularniejszych raperów w Polsce. Świadczy o tym chociażby współpraca z siecią restauracji McDonald’s. Potrójny cheesburger, frytki i macha latte - to zestaw Maty, który momentalnie stał się hitem internetu. W mediach społecznościowych pojawia się mnóstwo recenzji tego zestawu.
Tymczasem wiele osób zastanawia się ILE MATA ZAROBIŁ na współpracy z siecią restauracji McDonald’s. W sieci pojawiły się wyliczenia specjalistów.
Polecany artykuł:
Serwis NaTemat rozmawiał ze specjalistami do spraw PR. Ich zdaniem wynagrodzenie rapera nie jest liczone w setkach tysięcy złotych - mowa tu o kwocie minimum miliona złotych.
Szacuję, że wynagrodzenie liczy minimum sześć zer, ponieważ artyści tego kalibru nie przyjmują zbyt wielu współprac, a ekskluzywność w zakresie utożsamiania ich z marką podlega dodatkowej wycenie
mówi w rozmowie z dziennikarzami Olivia Drost, partner zarządzająca Spotlight Agency.
O sukcesie zestawu Maty świadczą też inne liczby. W ciągu dwóch dni w mediach pojawiło się około 8 tysięcy publikacji na ten temat. Za taką reklamę sieć restauracji musiałaby zapłacić kilkadziesiąt milionów złotych...
Dla samego rapera to też ogromne wyróżnienie. Niewiele osób na świecie może pochwalić się 'własnym' zestawem w McDonald's.