Sergiusz Górski, znany w sieci jako Nitro, przez dekadę zdobywał popularność na YouTubie, publikując kontrowersyjne treści. Jego działalność niejednokrotnie oscylowała na granicy cyberprzemocy - groził innym graczom, wyzywał ich rodziny, a nawet prowokował do niebezpiecznych zachowań. Jego działalność spotykała się z ostrą reakcją internautów, zarzucających mu promowanie toksycznych postaw. Mimo wszystko nigdy nie brakowało mu grona wiernych fanów, dla których ma teraz dobrą wiadomość - wchodzi w nowy biznes z branży odzieżowej.
Polecany artykuł:
Nowy rozdział w życiu Sergiusza
Po zakończeniu działalności na YouTubie Nitro skupił się na komentowaniu wydarzeń społecznych i politycznych, a teraz wchodzi w biznes modowy. Jak ogłosił w wywiadzie dla "Fast Info", otwiera ekskluzywny sklep na Księcia Witolda we Wrocławiu. Sklep będzie miał powierzchnię 169 metrów kwadratowych, z czego 45 metrów będzie stanowić magazyn.
W nowym lokalu znajdzie się również kawiarnia serwująca matchę oraz komis luksusowych ubrań. Klienci będą mogli sprzedawać i kupować ekskluzywną odzież i akcesoria w atrakcyjnych cenach.
Będziemy mieli komis luksusowych ubrań, czyli ktoś kupił jakąś drogą torebkę, ale jednak jej nie chce, to może przyjść i sprzedać ją za niższą cenę. Z drugiej strony ktoś inny może ją odkupić
- wyjaśnił Nitro.
Choć koncepcja takiego miejsca nie jest nowatorska, we Wrocławiu wciąż brakuje podobnych butików. Nowy biznes Nitrozyniaka może przyciągnąć miłośników ekskluzywnej mody i nowych trendów.