Taylor Swift to prawdziwa specjalistka od publicznych wojen. W ciągu lat swojej kariery wokalistka prowadziła otwarte konflikty z takimi gwiazdami jak Katy Perry, Kim Kardashian czy Kanye West - nigdy jednak nie chowała głowy w piasek. Tym razem jej najnowszym wrogiem nr 1. został Scooter Braun. Menedżer Justina Biebera, Demi Lovato i Ariany Grande wykupił ostatnio za 300 milionów dolarów katalog muzyczny wytwórni Big Machine Records, co oznacza, że nabył też prawa do poprzednich albumów Taylor Swift.
Taylor Swift napisała więc długi list, w którym nie tylko przypomniała Braunowi, jak w przeszłości wyśmiewał się z niej w towarzystwie Justina Biebera, ale i oskarżyła go o prześladowanie. Gwiazda zarzuciła też właścicielowi wytwórni, Scottowi Borchetcie, że nie poinformował jej o swoich biznesowych planach i nie dał szans na wykupienie praw do jej muzyki. On sam przedstawił światu zupełnie inną wersję, zgodnie z którą Taylor wiedziała o jego negocjacjach i otrzymała korzystną dla niej ofertę.
Taylor Swift atakuje wrogów
W całym tym zamieszaniu Taylor Swift doskonale się odnajduje. Znajomi wokalistki donoszą, że Tay jest pewna swoich racji i wściekła - i nie ma zamiaru tego ukrywać.
Bez względu na to, co powie Scooter lub którykolwiek z jego ludzi, Taylor wierzy, że zrobił to, by ją skrzywdzić. Chce, żeby prawda o nim wyszła na jaw. Była wściekła i nadal jest. Jest tak zdenerwowana i nie ma żalu z powodu upublicznienia tego. Taylor nie obchodzi, czy ma wrogów i czy wszyscy przyjaciele Scootera go wspierają. Wie, jakie są jego intencje i dlaczego to zrobił. Ma swoich przyjaciół, którzy również będą ją wspierać i wspierać. Czuje się w tym bardzo silnie i przeciwstawia się Scooterowi. Ani trochę się go nie boi.
- czytamy.
Trzeba przyznać, że choć Scooter Braun jest niezwykle potężną postacią w amerykańskim przemyśle muzycznym, Taylor Swift nie musi mieć wobec niego kompleksów. Tak, jak on, Tay ma za sobą ekipę wpływowych osób. Ma też coś, czego brakuje Scooterowi - miliony fanów na całym świecie, którzy są gotowi wspierać ją i bojkotować wszelkie działania menedżera.
Kto wygra tę wojnę?