Fanki Seleny Gomez z całego świata pokochały jej kosmetyki spod nazwy Rare Beauty. Gwiazda zaplanowała premierę linii w tym samym czasie, w którym wydała płytę Rare i od początku podkreślała, że nie chodzi jej o ukrywanie się pod grubą warstwą make-upu, a wręcz przeciwnie - o podkreślenie naturalnej urody każdej kobiety.
Polecany artykuł:
Ten przekaz zadziałał, zwłaszcza, że kosmetyki Selena Gomez prezentuje często osobiście na kolejnych plakatach czy tutorialach w sieci. I zawsze podkreśla jedynie swoje cechy - tu nie znajdziecie ostrego makijażu. Teraz Selena Gomez świętuje rocznicę premiery swojej marki.
- napisała.
Zobaczcie "urodzinową" galerię!
Rok Rare Beauty
Choć Selena Gomez nie zarabia na Rare Beauty tyle, co Rihanna na Fenty Beauty (gwiazda trafiła ostatnio na szczyt najbogatszych kobiet muzyki), to również ma powody do zadowolenia. Jej marka się rozrasta, a sama Sel ma poczucie, że robi dla swoich fanek coś dobrego.
Z okazji roku od premiery Rare Beauty Selena Gomez pokazała na Instagramie zdjęcia z czasu pracy nad projektem.
Rare Beauty skończyło dziś rok! Jestem bardzo wdzięczna tej społeczności, całemu mojemu zespołowi i mojej rodzinie @Sephora. To dzięki Wam przełamujemy nierealistyczne standardy perfekcji – dziękuję! Dopiero się rozkręcamy.