Ralph Kaminski w zeszłym roku zawarł współpracę z siecią fast foodów McDonald's, a teraz wraz z przedsiębiorstwem Kubota wypuścił do sprzedaży linię limitowanych klapek ze swoją podobizną. Ten ciekawy projekt mocno zaskoczył jego fanów. Gdy Ralph pochwalił się produktami w mediach społecznościowych fani zachwycili się oryginalnym projektem, ale niestety zaporowa cena odstraszyła niektórych przed zakupem.
"Cena smuci" - ubolewają fani
Klapki RoQ - dostępne teraz (link w stories) (super limitowana edyszyn) - napisała muzyk na swoim Instagramie. Z kolei na oficjalnej stronie znajdziemy zachęcający opis, który wskazuje na to, że klapki nadają się zarówno na plażę, jak i na bal. To najwyraźniej przekuje do zakupu, ponieważ fani wyrazili chęć ich posiadania - Muszę je kupić!!! - napisał fan - Potrzebuję ich do życia. Chodziła bym w nich w szkole i walić tych wszystkich hejterów - czytamy dalej.
Nie wszyscy mieli jednak tak entuzjastyczne podejście. Cena za parę 235 zł, skutecznie ich odstraszyła - Cena smuci - skomentowała fanka - Luksus zawsze kosztuje... - napisała inna - Tylko trochę tańsze niż mercz Harry'ego Stylesa - zauważyła internautka.