Kilka lat temu Quebonafide po raz pierwszy odwiedził Japonię, a jego towarzyszem podróży był raper FORXST. Obaj bez wątpienia nadal są oczarowani Krajem Kwitnącej Wiśni, ponieważ zdecydowali się wyprodukować napój, który zdecydowanie skradł ich serce. Mowa o Matcha Latte i Milk Tea, które od 9 lutego dostępne są w sieci sklepów Lidl.
Quebo chce, aby wszyscy spróbowali Matcha Latte i Milk Tea
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami. Właściwie dla siebie! - przyznają.
Na Instagramie artysty zawrzało. Raper umieścił post, w którym informuje swoich fanów, że egzotyczny napój już niebawem będzie mógł trafić w ich ręce.
Jojojojojojo, wreszcie po długich testach i wybojach udało nam się wyprodukować sklepowe wersje Matchy i Milk Tea (…) Wspólnie z FORXST wprowadzamy napoje, w których zakochaliśmy się kilka lat temu podczas podróży do Japonii (…) Mamy nadzieję, że będą Wam smakować – napisał Quebo.
Fani wolą, żeby Quebo rapował
Z komentarzy pod postem wynika, że fani wolą, żeby Quebo produkował nowe kawałki zamiast artykułów spożywczych.
„Kiedy uda ci się wyprodukować nową muzykę zamiast herbaty?”, „Akcje promocyjne lepsze niż raperów w QueQuality”, „Kuba, proszę rapuj” - komentują interneuci.
Ludzka ciekawość pewnie nie pozwoli fanom rapera przejść obojętnie obok tego egzotycznego trunku, ale miejmy nadzieję, że Quebo uraczy swoich słuchaczy również nowymi produkcjami muzycznymi.