Próbowaliście już zestawu Maty w McDonald's? Jeśli nie unikacie jedzenia w fastfoodach, na pewno dobrze już znacie promocyjną kombinację skomponowaną przez jednego z najpopularniejszych obecnie polskich raperów.
Zestaw Maty w McDonald's to bez wątpienia marketingowy strzał w dziesiątkę. Polski oddział sieciówki nawiązał współpracę z Matą, który jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiej sceny muzycznej. Akcja "Maka" z Matą to kopia promocji zza oceanu, w której swój własny zestaw McDonald's skomponował ojciec dziecka Kylie Jenner, raper Travis Scott. Zdaniem marketingowców Mata poszedł nawet o krok dalej niż jego amerykański kolega po fachu.
Okazuje się jednak, że nie wszyscy klienci "Maka" byli zadowoleni z zestawu młodego Matczaka. Na całe szczęście Mata szybko zareagował i wraz z siecią McDonald's zaproponował klientom zmianę zestawu...
(więcej dowiecie się pod materiałem wideo)
Mata zmienia swój zestaw w McDonald's
Michał Matczak w ramach firmowanego przez siebie zestawu w McDonald's zaproponował fanom potrójnego cheeseburgera, frytki oraz waniliowe matcha latte. I właśnie ten ostatni produkt nie wszystkim fanom rapera przypadł do gustu.
Mata postanowił nie ignorować sygnałów od fanów i szybko zareagował.
Hejka, słyszałem, że niektórym matcha nie oddaje, więc od jutra można ją wymienić na duży napój i wtedy frytki też będą większe
- napisał Michał Matczak.
"Od jutra" czyli od soboty 23 października. Spróbujecie? A może zestaw Maty nie jest dla Was wystarczającą zachętą, żeby zdecydować się na jedzenie fastfoodów?