Małgorzata Rozenek wiele lat temu związała się z telewizyjną stacją TVN, a jej popularność zaczęła rozwijać się przy okazji programu „Perfekcyjna Pani Domu”, gdzie instruowała Polki na temat sprzątania oraz prowadzenia domu. Sukces, z co za tym idzie, pieniądze, pozwoliły celebrytce zainwestować w inne biznesy, m. in. w stworzenie własnej marki odzieżowej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Małgorzata Rozenek przesadziła z medycyną estetyczną? Odpowiedziała fanom jasno i dosadnie
Internauci nie mają zaufania do marki Małgosi Rozenek: „Pani nie tworzy, a kopiuje”
Małgosi zależało na tym, aby zachować spójność, tak aby wszystkie elementy garderoby z różnych kolekcji pasowały do siebie. Kolory są więc stonowane i często zachowane w pastelowej palecie barw. Kroje natomiast to autorskie projekty firmy. Klientki mają jednak co do tego pewne wątpliwości. Niektóre z internautek zarzucają Małgosi kopiowanie popularnych marek.
Projekty w pani firmie to kopie rzeczy poważnych firm. Nie boi się pani procesów, ośmieszenia, zarzutów, że brak pani szacunku do odbiorców? – napisała jedna z internautek
Kopia sukienki z Mosquito – dodała inna.
Mam wrażenie, że Pani nie tworzy, a kopiuje – czytamy na portalu „Onet Moda”.
Niektórym osobom nie podoba się takie podejście do tworzenia autorskich rzeczy i otwarcie przyznają, że skoro nie różnią się prawie niczym od tych w sieciówkach, wolą kupować w galeriach, nie wydając przy okazji fortuny na nowe ubrania. Celebrytka nie odniosła się do zarzutów, choć zapewne miałaby jakieś przekonujące wytłumaczenie.