O show rodziny Kardashian Jenner można wiele powiedzieć. Nie da się jednak zaprzeczyć, że Keeping Up With The Kardashians to kultowy program. Sam fakt, że był nagrywany przez 14 lat, wiele mówi.
Program miał swoje początki w zupełnie innych czasach. Wtedy wyłącznie w telewizji można było zobaczyć życie celebrytów. Dziś wygląda to zupełnie inaczej. Każda gwiazda pokazuje swoją codzienność na instagramie. Relacje i live'y mogą spokojnie zastąpić tradycyjne programy o gwiazdach. Do podobnego wniosku doszła Kris Jenner.
Polecany artykuł:
Kris Jenner obwinia social media
Social media to nie tylko sposób na marnowanie kolejnych godzin, ale potężne narzędzie. Rodzina Kardashian Jenner dobrze o tym wie! Każda z sióstr ma miliony obserwujących. Stworzyły gigantyczną społeczność, na której zarabiają potężne pieniądze.
Polecany artykuł:
Media społecznościowe to najszybszy i najbardziej kontrolowany sposób na przekazanie wiadomości. Konsumenci widzą produkty, nad którymi pracują dziewczyny, w czasie rzeczywistym i wiedzą, jak szybko je wydamy. Dziewczyny chcą, żeby fani byli częścią ekipy, żeby byli zaangażowani.
Mówiła Kris Jenner w wywiadzie dla WWD.
Social media stworzyły zupełnie nowe możliwości sprzedaży swojej popularności. To spora zmiana, która wymaga odejścia od starych środków. Dlatego rodzina podjęła decyzję o zakończeniu Keeping Up With The Kardashians.
Kiedy zaczynaliśmy, nie było Instagrama, Snapchata ani innych mediów społecznościowych. Świat się zmienił. Teraz jest ich tak wiele, że widz nie musi czekać trzech lub czterech miesięcy, aby zobaczyć odcinek. Możemy przekazać im wszystkie informacje, które każdy chciałby poznać w czasie rzeczywistym.
Kontynuowała Kris Jenner.
Koniec KUWTK oznacza dla momager znacznie mniej pracy. Wszyscy zastanawiają się, czym teraz zajmie się seniorka rodu Kardashian Jenner. Nie wykluczone, że pójdzie w ślady córek. Kris Jenner założy własną markę kosmetyczną? Wiele razy o tym wspominała, ale zawsze brakowało czasu. Może więc teraz będzie czas na spełnienie tego marzenia?