Branża kosmetyczna z otwartymi ramionami przyjęła gwiazdy muzyki, które postanowiły wykorzystać swoją sławę i wpływ na miliony kobiet na całym świecie i stworzyć własne marki kosmetyczne. Gwiazdy takie jak Selena Gomez, Rihanna i Lady Gaga przekonują, że w ich produktach nie chodzi wyłącznie o malowanie się, a o ideę jaka przyświeca ich marce i to, co chcą przekazać swoim fankom.
Tak więc choć na Rare Beauty, Fenty Beauty czy Haus Laboratories składają się pozornie podobne produkty - podkłady, pomadki, cienie do powiek itp - tak naprawdę każda z nich kieruje swoje kosmetyki do innej grupy kobiet. Do której należysz Ty?
A kosmetyki której gwiazdy najlepiej pasowałyby do Ciebie? Odpowiedz na kilka pytań i się przekonaj!
Fenty Beauty by Rihanna
Rihanna to najbardziej doświadczona w branży gwiazda ze wszystkich trzech tu wymienionych. Barbadoska już od lat podbija świat swoimi kosmetykami, a każda nowa linia to spore wydarzenie. Na stronie Fenty Beauty czytamy, że dla Rihanny make-up to sposób na wyrażanie siebie i swoich najróżniejszych nastrojów. Główną myślą RiRi jest: "Makijaż jest po to, by był dla ciebie dobrą zabawą".
Rare Beauty by Selena Gomez
Na pomysł stworzenia własnej linii kosmetyków Selena Gomez wpadła przy okazji pracy nad płytą Rare. Marka odpowiada idei, która towarzyszyła jej przy nagrywaniu albumu - samoakceptacji i radości z tego, kim się jest. Zamysł Sel jest więc taki, by jej kosmetyki podkreślały naturalną urodę każdego i "łamały nierealistyczne standardy perfekcyjności" - jak czytamy na stronie.
Haus Laboratories by Lady Gaga
To oczywiście marka dla najbardziej niepokornych dusz :) Lady Gaga wręcz kocha oryginalność, więc nic dziwnego, że jej marka sprzedaje kosmetyki inspirowane... sztuką. Najważniejsza misja? Dodawanie kobietom odwagi i kreatywności.