Zagraniczne media ogłosiły w lutym, że Kendall Jenner wystartowała z biznesem, nad którym pracowała przez cztery lata. Jej własna tequila 818 już zyskała dość duże grono wielbicieli. Na korzyść działa też fakt, że tequila dostępna jest w amerykańskich marketach.
Kendall Jenner nie zwalnia tempa i coraz lepiej idzie jej promocja nowego trunku. Na Instagramie marki pojawiły się filmiki, które pochodzą z kampanii reklamowej. Choć wszystko dopracowane jest do perfekcji, to niestety jak to zwykle bywa, pojawiły się negatywne głosy.
W reklamie Kendall Jenner wystylizowana na kowbojski styl nie tylko jeździ na koniu, ale także pokazuje zadowolonych rolników, którzy podczas pracy na roli delektują się tequilą. Cała ta reklama nie wszystkim się spodobała. Hejterzy oskarżyli Kendall o przywłaszczenie kulturowe.
Tuż po tym, jak na Insta pojawiły się dwa filmiki, promujące tequilę w sieci zawrzało. Fani upierali się przy tym, że Kendall, pozując na kowbojkę przywłaszczyła sobie ich kulturę dla zysków.
Czy Kendall Jenner naprawdę musi nosić warkocze i udawać robotnika rolnego podczas kolonizacji tequili? To nie dla mnie.
Nie panno Kendall, nie jeździmy konno przez cały czas, nie chodzimy cały czas w warkoczykach. Żadni pracownicy nie mogę pić tequili (ty też ją źle pijesz).
Kendall przywłaszcza sobie meksykańską kulturę dla zysku, próbując wyglądać jak Meksykanin w swoich reklamach.
- pisali internauci.
Co ciekawe nie tylko Kendall Jenner ma powiazania z promocją tequili. Również takie sławy jak George Clooney, Nick Jonas, Justin Timberlake czy The Rock są właścicielami lub reklamowali trunki. Niestety z takim hejtem spotkała się, póki co tylko modelka…