Katarzyna Cichopek jest jedną z najsłynniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. W mediach obecna jest od końca lat 90. W 1997 roku zadebiutowała rolą Elżutki w serialu "Boża podszewka", a największą rozpoznawalność zyskała dzięki telenoweli "M jak Miłość", w którym gra od 2000 roku. Jej pracowitość i ogromne doświadczenie telewizyjne zaprowadziły ją na antenę programu "Pytanie na śniadanie", którego jest współprowadzącą. Oprócz tego, aktywnie udziela się na Instagramie, gdzie poleca produkty popularnych marek, a także prowadzi własną markę, której asortyment będzie rozszerzała w najbliższym czasie.
Polecany artykuł:
Katrzyna Cichopek dumna ze swojego biznesu
W 2020 roku Katarzyna Cichopek wprowadziła na rynek własną linię biżuterii, która niewątpliwie z trafiła w gusta Polek. Kasia nie ukrywa, że jest niezwykle dumna ze swojego biznesu, o czym opowiedziała "Super Expressowi".
Czuję się bizneswoman. Stworzyłam własną markę YA, która jest na rynku od ponad dwóch lat. Zaistnieliśmy w świadomości ludzi. Kobiety, nasze klientki, utożsamiają się z naszą marką, co jest dla nas wielkim sukcesem. Dla nas, ponieważ nie ukrywam, że mam wspólnika. Marka powstała z marzenia, zmaterializowała się w przepiękny sposób, najpierw w postaci biżuterii - wyznała aktorka.
Katarzyna Cichopek zainwestowała pieniądze w nowe produkty. Czy Polki to kupią?
Po pierwszych sukcesach, Kasia zdecydowała się również wprowadzić na rynek perfumy, a obecnie pracuje nad tworzeniem własnej linii kosmetyków naturalnych.
Już niebawem wprowadzamy na rynek linię kosmetyków naturalnych YA Naturalna. Cieszę się, że mogę upiększać kobiety i pozwolić im poszukać własnego "ja", żeby odnalazły siebie i czuły się piękne, takie jakie są, by każda kobieta w pełni siebie akceptowała - dodała dumna ze swojego nowego projektu.
Katarzyna po latach stosowania przeróżnych kosmetyków naturalnych, dokładnie wie, czego potrzebuje jej skóra, a jej potrzeby mogą się pokryć z potrzebami innych kobiet, dlatego też zdecydowała się na stworzenie własnej linii. W ostatnich latach, rynek zalewany jest kosmetykami naturalnymi - na taki krok zdecydowała się m. in. Anna Lewandowska, jak i Kinga Rusin. Wygląda więc na to, że rośnie im poważna konkurencja.