Kanye West dzięki marce Yeezy awansował niedawno na listę miliarderów i jednocześnie stał się jednym z najlepiej zarabiających muzyków w historii. Media donosiły niedawno, że jego sneakersy pobiły kolejny rekord sprzedaży. Buty Yeezy rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, a ojciec dzieci Kim Kardashian liczy kolejne miliony na koncie.
Szczęście rapera zaburza jednak konflikt ze znaną siecią amerykańskich sklepów. Firma Walmart zablokowała właśnie zatwierdzenie logo Yeezy. Zdaniem przedstawicieli sieci supermarketów, znak firmowy, jaki Kanye próbuje zastrzec w urzędzie patentowym, zbyt mocno przypomina logo ich sklepów.
Kanye West straci logo?
Kanye West złożył papiery z wnioskiem o zastrzeżenie nowego logo Yeezy już w ubiegłym roku. Od samego początku Walmart wzywa firmę rapera do wycofania znaku. Jak dotąd, bezskutecznie.
Wygląda na to, że prawnicy Walmart powoli tracą cierpliwość. W ubiegłym tygodniu firma złożyła oficjalny protest w urzędzie patentowym. Jeśli wygra, Kanye West będzie musiał wycofać swoje logo!
Chodzi o znak składający się z kółka i rozchodzących się z niego promieni. Logo należące do sieci Walmart zna każdy Amerykanin, dlatego firma ma prawo obawiać się, że podobieństwo znaku Yeezy nie jest przypadkowe. Zdaniem prawników Walmartu, konsumenci mogą czuć się zmieszani i mieć trudności z odróżnieniem dwóch tak podobnych znaków, widząc je na przykład na ekranie swojego smartfona.
Polecany artykuł:
Do tej pory nie otrzymaliśmy od Yeezy żadnych rozstrzygających informacji dotyczących planowanego wykorzystania logo
- piszą przedstawiciele sieci handlowej.
![Kanye West](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-RfrW-djdV-TW6L_kanye-west-664x442-nocrop.jpg)
i