Ile zarabia Selena Gomez na publikacji sponsorowanych postów w Internecie?
Jak się zapewne domyślacie, jej stawki nie są niskie - w końcu była dziewczyna Justina Biebera to jedna z najpopularniejszych młodych gwiazd muzyki, a dawny związek z kanadyjskim piosenkarzem i późniejsze problemy osobiste tylko zwiększyły jej popularność. Liczna obserwujących artystkę fanów rzecz jasna przekłada się na stawki, jakich Selena Gomez może zażądać od firm, które chciałyby za jej pośrednictwem zareklamować swoje usługi.
SELENA GOMEZ UJAWNIA STAWKI
Zazwyczaj kwoty, jakie gwiazdy kasują za płatne posty na Instagramie i w innych mediach społecznościowych, są objęte tajemnicą handlową. Ostatnio jednak Selena sama ujawniła swój cennik. Zrobiła to w dokumentach złożonych w sądzie wraz z pozwem przeciwko producentowi gier na komórki.
O sprawie pozwu Seleny Gomez donosiliśmy w szczegółach na Hotplota.pl w ubiegłym tygodniu. Przypomnijmy tylko krótko, że gwiazda wystąpiła do sądu przeciwko firmie produkującej gry na komórkę. Powód to bezprawne wykorzystanie w jednej z aplikacji wizerunku piosenkarki. Chodzi o grę modową z ofertami sprzedaży ciuchów, która są "prezentowane" przez postaci do złudzenia przypominające znane gwiazdy.
W pozwie złożonym w sądzie prawnicy Seleny Gomez argumentowali, jak wiele wart jest wizerunek ich klientki. Jako jeden z argumentów podano kwoty, jakie warte są posty Seleny Gomez na Instagramie. Gwiazda domaga się odszkodowania w wysokości aż 10 milionów dolarów. Nic dziwnego, skoro w internecie piosenkarka mogłaby zarobić taką kwotę w zaledwie kilkunastu postach!
W dokumentach złożonych w sądzie ujawniono, że za sponsorowane posty Seleny Gomez są warte 800 tysięcy dolarów. To prawie milion za pojedynczą wrzutkę!
Stawka, na jaką Selena wycenia swoje posty, robi wrażenie. Nie myślcie jednak, że to jej główne źródło dochodu. Wręcz przeciwnie - w odróżnieniu do wielu koleżanek i kolegów z branży, na Instagramie Seleny Gomez sponsorowanych postów prawie nie ma.