Popularność na YouTube to jedno, ale miliony polubień i subskrypcji nie zawsze przekuwają się na miliony na koncie. Popularność trzeba umieć dobrze sprzedać. Wiele wskazuje na to, że Ekipa Friza opanowała tę sztukę do perfekcji.
Lody Ekipy od dnia premiery cieszą się ogromną popularnością. Okazuje się, że sukces lodów Friza i jego przyjaciół zaskoczył nawet tych, którzy w przedsięwzięciu brali udział od samego początku. Nawet producent Lodów Ekipy przyznaje, że nie spodziewał się aż takiego zainteresowania. Dziś firma Koral szykuje się do produkcji nawet miliona lodów dziennie! W wszystko to dzięki niesamowitej promocji, jaką zapewniła jej Ekipa Friza.
Następne biznesy Ekipy to...
Jedna z najważniejszych zasad biznesu to kucie żelaza, póki gorące. Sukces lodów Ekipy pokazał, że Karol Wiśniewski i jego przyjaciele są mistrzami sprzedaży. Taki potencjał z pewnością zechce wykorzystać wiele innych firm i możemy być pewni, że Friz i jego Ekipa wkrótce zostaną zasypani propozycjami współpracy ze strony wielu znanych marek.
Jak wykorzystają swoją dobrą passę? Czy wkrótce usłyszymy o kolejnych produktach promowanych przez Ekipę?
Influencerzy na całym świecie prześcigają się w pomysłach na przekucie popularności na realne zyski. Wielu internetowych twórców od dawna firmuje kosmetyki i ciuchy, ale nie brakuje też bardziej wymyślnych produktów. Ze wsparcia influencerów z pewnością chętnie skorzystałyby firmy z branży sportowej, producenci eko żywności, branża elektroniczna i wiele innych. W czym Waszym zdaniem Ekipa Friza sprawdziłaby się najlepiej?
Poniżej podrzucamy kilka propozycji, ale może macie też inne pomysły?