Najnowszy teledysk Ekipy Friza okazał się wielkim hitem. Wideo do kawałka Chill ma już grubo ponad 10 mln odtworzeń i 600 tys. polubień, a jest dostępny tylko nieco ponad tydzień. Radość z wyników klipu przyćmiły jednak Ekipie kłopoty z możliwym naruszeniem regulaminu YouTube. Prawdopodobnie właśnie z tego powodu Friz i Ekipa musieli ZAMIENIĆ wideo na nową wersję!
Co dokładnie zmieniło się w teledysku Chill i dlaczego było to konieczne?
Ekipa zmienia teledysk. Poprzedni łamał regulamin?
O sprawie donosi serwis wirtualnemedia.pl, który jako pierwszy opisał wątpliwości wokół teledysku Ekipy. Kilka dni po premierze wideo Chill dziennikarze pisali o możliwym naruszeniu zasad reklamowych. Chodziło o widoczny około 20 razy logotyp piwa Buh, które w klipie Chill popija Ekipa. Okazuje się, że promowanie napoju alkoholowego mogło łamać regulamin firmy Google, czyli właściciela YouTube.
Polecany artykuł:
Po artykule w Wirtualnych Mediach firma Google ponownie sprawdziła zgodność teledysku Ekipy z regulaminem. Po audycie jej przedstawicielka oznajmiła, że obecnie w klipie nie pojawia się logo piwa!
I rzeczywiście - Ekipa nadal wznosi toasty trzymając butelki, jednak etykiety napoju są rozmyte. Wygląda więc na to, że teledysk został poprawiony!
Zobaczcie sami - oto aktualna wersja:
Utwór Chill to zapowiedź albumu Ekipy zatytułowanego "Sezon 3". Płyta ma się ukazać w czerwcu 2021 roku.