Drake długo czekał z pokazaniem światu swojej najnowszej kolekcji ciuchów i chyba już wiemy, dlaczego. 9 grudnia firmowana przez niego marka OVO opublikowała zdjęcia jesienno-zimowej kolekcji ubrań. Twarzą kampanii została Sofia Richie!
Marka October’s Very Own nie schodzi dziś z ust amerykańskich dziennikarzy zajmujących się lifestylem. Zatrudniając byłą dziewczynę Scotta Disicka Drake dobrze wiedział, że ten ruch przyniesie mu rozgłos. I nie pomylił się ani trochę!
Drake stawia na Sofię Richie
22-letnia Sofia Richie nie jest jeszcze może super doświadczoną modelką, ale na pewno jest świetnie rozpoznawalna, i już samo to jest dla Drake'a gwarancją, że kolekcja OVO jesień-zima 2020/21 nie przejdzie przez rynek niezauważona.
Kilkanaście godzin po opublikowaniu pierwszych zdjęć widać, że nowa kolekcja z Sofią Richie w roli głównej została ciepło przyjęta przez fanów. Była dziewczyna Disicka pokazała m.in. dresy, piżamy, bluzy i swetry.
Kilka zdjęć z nowej kolekcji OVO znajdziecie poniżej.
Kanadyjska marka OVO została założona w 2008 roku, a powołali ją do życia Drake, Oliver El-Khatib i Noah “40” Shebib.