Lekarze na całym świecie alarmują, że dzieci i młodzież w zastraszającym tempie tyją od słodyczy i słodzonych napojów. Niezdrowe produkty coraz częściej banowane są przez szkoły, ale co z tego, jeśli na każdym kroku dzieciaki atakowane są reklamami wysokosłodzonych produktów... Jak przekonać najmłodszych konsumentów do zdrowego odżywiania?
Chyba mało kto ma taki wpływ na młode umysły, jak światowe gwiazdy muzyki, sportu i internetu. I właśnie dlatego pozornie niewinny gest Cristiano Ronaldo z konferencji prasowej przed meczem Portugalia - Węgry jest dziś tak szeroko komentowany przez media na całym świecie.
Przypomnijmy: czekający na rozpoczęcie konferencji prasowej Cristiano Ronaldo w wymowny sposób zabrał z niesmakiem stojące przed nim butelki z Coca-Colą. Chwilę później postawił w to miejsce butelkę zwykłej wody. Głośne wideo CR7 banującego Coca-Colę możecie obejrzeć tutaj.
Polecany artykuł:
Cristiano Ronaldo i Coca-Cola - kiedyś i dziś
Nie jest tajemnicą, że zarobki znanych piłkarzy tylko częściowo składają się z pensji w klubach. Największe gwiazdy futbolu przynajmniej drugie tyle dostają za udział w reklamach. A jednym z największych reklamodawców świata jest właśnie koncern Coca-Cola. Cristiano Ronaldo w przeszłości również miał okazję kręcić reklamy napojów produkowanych przez tę firmę.
>> Strefa kibica na Eska.pl! Grupy, newsy, memy, ciekawostki
Po tym, co CR7 zrobił na konferencji przed meczem z Węgrami, na YouTube pojawiły się filmiki przypominające jego romans z Coca-Colą. Podkreślmy, że spot nagrany był dawno temu, z przeznaczeniem na rynek azjatycki.