BTS od początku kariery pokazują, że są tymi, którzy wyznaczają trendy w muzyce. Zespół z Korei Południowej nie tylko rozpromował k-pop na wszystkich kontynentach, ale i stał się najpopularniejszą grupą świata. Dziś każdy muzyk może zazdrościć młodym artystom z BTS tak wiernych i oddanych fanów. BTS Army stworzyli w sieci ogromną społeczność, która zawsze gotowa jest wspierać swoich idoli i czeka na każdy ich kolejny singiel.
I o ile BTS już od dawna niepodzielnie rządzą na Twitterze, regularnie pojawiając się w światowych trendach, o tyle teraz po raz pierwszy zawładnęli również Tik Tokiem. Bangtan Boys to pierwsi muzycy na świecie, którzy postanowili wykorzystać aplikację do zapowiedzi nowego singla. Efekt przerósł wszelkie oczekiwania.
BTS pokonali Tik Toka
Kilka godzin przed premierą ich nowej Map of the Soul: 7 BTS opublikowali na Tik Toku 30-sekundowy filmik zapowiadający ich nowy singiel On z gościnnym udziałem Sii. Gdy fani BTS ruszyli więc szturmem na Tik Toka, by zobaczyć nowy filmik swoich idoli, aplikacja zwyczajnie nie wytrzymała obciążenia i część z nich spotkała się z informacją o błędzie.
Czy jest jeszcze coś, z czym BTS nie wygrali? :)