Beyonce i Jay-Z

i

Autor: Photographer/Photoshot/East News

Beyonce jak Audrey Hepburn! Włożyła naszyjnik od Tiffany'ego wart 30 mln

2021-08-23 15:48

Czy to pora na Śniadanie u Beyonce? Gwiazda zapozowała właśnie w słynnym naszyjniku od Tiffany'ego i małej czarnej. Nawiązała w ten sposób do kultowej roli Audrey Hepburn. W nowej kampanii luksusowej marki biżuterii udział wziął także Jay-Z. To znaczy, że na zdjęciu mamy blisko 1,5 miliarda dolarów!

Kariera Beyonce robi imponujące wrażenie. Gwiazda ma na koncie niezliczone sukcesy. Nie tylko chodzi o ilość sprzedanych płyt, ale o realny wkład w kulturę. To ona zaangażowała pierwszego czarnoskórego fotografa do współpracy przy okładce magazynu Vogue czy była pierwszą ciemnoskórą headlinerką na słynnym festiwalu Coachella.

Teraz Beyonce może świętować kolejny sukces. Została właśnie piątą kobietą na świecie, która miała na sobie słynny naszyjnik od Tiffany'ego!

ESKA XD #029 - ELIF, TANIEC Z GWIAZDAMI, SEKRETY TOUR DE POLOGNE
Quiz o Beyonce i Jay-Z
Pytanie 1 z 9
Ma urodziny 4 września...

Beyonce i Jay-Z w kampanii dla Tiffany'ego

Każdy, kto kojarzy film Śniadanie u Tiffany'ego, będzie zazdrościć Beyonce jeszcze bardziej. Gwiazda wraz z mężem wzięła udział w kampanii About Love.

Wokalistka pozowała w stylizacji nawiązującej do słynnej roli Audrey Hepburn. Świetnie skrojona mała czarna idealnie podkreślała kształty Beyonce. Dekolt na plecach wyeksponował wyjątkowy naszyjnik Tiffany'ego. To cacko jest warte 30 milionów dolarów! Osadzony w nim diament został odkryty w RPA w 1877 roku. Do tej pory nosiły go tylko cztery kobiety: Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, Lady Gaga i Gal Gadot.

Kampania About Love z Beyonce i Jay-Z to pierwsza, w której pokazany został ten słynny naszyjnik.

Robi wrażenie?