Time & Space Media House zmienił nazwę

2006-11-21 11:18

Time to nowa nazwa domu sprzedaży czasu reklamowego projektów radiowych Radio Eska i Gold FM

Time & Space Media House, dom sprzedaży czasu antenowego sieci Radia Eska i sieci Gold FM zmienił nazwę. Od początku sierpnia działa jako TIME sp. z o.o. To wynik zmiany strategii spółki – budowania profesjonalnego domu sprzedaży obu sieci radiowych. - Dotychczasowa nazwa wskazywała, że TSMH jest domem mediowym zajmującym się zarówno sprzedażą czasu antenowego w stacjach radiowych, jak i powierzchni reklamowej w prasie. Tymczasem Time zajmuje się tylko i wyłącznie pozyskiwaniem reklamodawców dla Esek i stacji Gold FM. Sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie została przejęta przez spółkę Murator –uzasadnia Mariusz Woźniczka, dyrektor ds. public relations Grupy Radiowej. – Dom sprzedaży Time pracuje nad stworzeniem bardzo dobrych relacji z domami mediowymi, które są ważnymi klientami sieci Radia Eska i stacji Gold FM.
Jednocześnie wprowadzenie nowej nazwy spółki jest odpowiedzią na pewien zwyczaj panujący od dłuższego już czasu w branży. – Choć firma działała jako Time & Space Media House to jej pracownicy, klienci, przedstawiciele domów mediowych i agencji reklamowych wielokrotnie posługiwali się tylko pierwszym członem tej nazwy. Time brzmi bardziej naturalnie i przyjaźnie – mówi Mariusz Woźniczka.
W dwuosobowym zarządzie Time zasiadają wiceprezesi Leszek Kozioł i Jacek Nieckarz. Większościowym udziałowcem tej firmy jest Radio Eska S.A. Time działa na rynku od 6 lat.