Radio Eska - numer JEDEN wśród grup radiowych w Polsce!

2006-11-21 11:18

Grupa radiowa Radio Eska notuje najwyższe spośród sieci radiowych wyniki słuchalności

Grupa Radiowa Radio Eska jest liderem wśród sieci radiowych w Polsce pod względem wyników słuchalności w wybranych grupach docelowych - wynika z najnowszych danych Radio Track.


Z udziałem w rynku 5,5 proc. i zasięgiem dziennym 7,3 proc. sieć Radio Eska zajmuje 4. pozycję w rankingu słuchalności w grupie słuchaczy powyżej 15 roku życia w okresie III – V 2004. Eskę wyprzedzają jedynie rozgłośnie ogólnopolskie: RMF FM, Radio Zet i Program I Polskiego Radia S.A.

W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, sieć Radio Eska zanotowała wzrost udziału w rynku na poziomie 20,9 proc. Zasięg dzienny wzrósł o 20,5 proc.

Zasięg dzienny
III-V'03 Zasięg dzienny III - V'04 Zmiana w stos. do poprzedniego roku Udział w rynku III-V'03 Udział w rynku III - V'04 Zmiana w stos. do poprzedniego roku Radio RMF FM 28,59% 29,64% 3,69% 23,79% 24,90% 4,68% Radio Zet 24,44% 26,65% 9,04% 18,88% 21,34% 13,07% Polskie Radio Program 1 17,91% 17,06% -4,72% 15,77% 15,45% -2,02% ESKA [22] 6,08% 7,33% 20,53% 4,53% 5,47% 20,94% Audytorium [17] 8,66% 7,29% -15,81% 5,75% 5,42% -5,62% Polskie Radio Program 3 7,03% 6,62% -5,83% 5,52% 4,46% -19,30% Agora [28] 6,42% 6,01% -6,38% 4,65% 4,21% -9,54% Radio Maryja 4,22% 3,72% -11,90% 2,92% 2,29% -21,46% Plus [22] 2,20% 2,50% 13,54% 1,42% 1,72% 21,48% Ad point [8] 1,96% 1,65% -15,88% 1,36% 1,08% -20,89% Radio Wawa 1,92% 1,21% -37,13% 1,50% 0,74% -50,63% Radiostacja 0,69% 1,18% 69,88% 0,45% 0,71% 58,26% Polskie Radio Program 2 1,37% 1,01% -26,57% 0,82% 0,51% -37,51% Polskie Radio Bis 0,43% 0,49% 15,11% 0,20% 0,25% 23,97% Radio Track SMG KRC Poland a Millward Brown Co.; grupa celowa: 15+ Polska

Eska ma również najwyższe – spośród grup radiowych w Polsce - wyniki słuchalności w swojej grupie docelowej. Wśród słuchaczy w wieku 15-39 lat zajmuje 3. pozycję w rankingu. Wyprzedza wszystkie, poza RMF FM i Radiem Zet, pozostałe ogólnopolskie rozgłośnie i grupy radiowe.

Udział w rynku III-V 2004 Zasięg dzienny III-V 2004 Radio RMF FM 30,71% 39,99% Radio Zet 26,29% 35,73% ESKA [22] 8,61% 12,30% Polskie Radio Program 3 5,56% 6,97% Polskie Radio Program 1 4,24% 6,30% Agora [27] 3,44% 6,04% Ad point [9] 1,68% 2,76% Plus [21] 1,65% 2,65% Radiostacja 1,29% 2,25% Radio Wawa 0,94% 1,74% Radio Maryja 0,63% 1,54% Polskie Radio Bis 0,18% 0,40% Polskie Radio Program 2 0,17% 0,40% Radio Track SMG KRC Poland a Millward Brown Co.; grupa celowa: 15-39 Polska

W skład Grupy Radiowej Radio Eska wchodzą 22 lokalne rozgłośnie o profilu muzyczno– rozrywkowo-informacyjnym. Stacje te nadają w następujących miastach: Białystok, Bydgoszcz, Bełchatów, Kielce, Kraków, Kalisz, Łódź, Lublin, Leszno, Opole, Olsztyn, Piła, Poznań, Radom, Sosnowiec (Śląsk), Toruń, Trójmiasto, Wrocław, Warszawa, Zielona Góra, Szczecinek, Gorzów Wlkp.
Format muzyczny Grupy Radio Eska to CHR (Contemporary Hits Radio), a grupa docelowa to mieszkańcy dużych i średnich miast w wieku 15-39 lat.

____________________________ Dodatkowych informacji udziela:
Beata Goczał, specjalista ds. PR Projektu Radiowego Radio Eska, Gold FM i Time, 0 694 404 019