Spis treści
- "W głowie się nie mieści 2" - sukces animacji
- "W głowie się nie mieści 2" - o czym jest druga część?
- "W głowie się nie mieści 2" online - gdzie obejrzeć?
"W głowie się nie mieści 2" - sukces animacji
Kontynuacja popularnej animacji stała się światowym hitem, została odznaczona Certyfikatem Świeżości na Rotten Tomatoes, a przez krytyków uznana za aboslutną i przezabawną perfekcję. Animacja przyjęła się tak dobrze, że teraz jest oficjalnie najbardziej dochodowym filmem animowanym wszech czasów i filmem, który przy tym najszybciej zarobił globalnie miliard dolarów. W rankingu najlepiej zarabiających filmów znalazła się na 8. miejscu, wyprzedzając "Avengersów" i "Króla lwa" z 2019 roku. "W głowie się nie mieści 2" zarobiło łącznie aż 1,675 mld dolarów. Widzowie szczególnie chwalą humor, a jednocześnie wzruszającą opowieść, oryginalność i styl prowadzenia historii.
"W głowie się nie mieści 2" - o czym jest druga część?
"W głowie się nie mieści 2" to produkcja Disneya i Pixara, w której powracamy do umysłu Riley, obecnie świeżo upieczonej nastolatki, w momencie gdy Centrala zostaje wywrócona do góry nogami, by zrobić miejsce dla zupełnie nieoczekiwanych nowych Emocji! Radość, Smutek, Gniew, Strach i Odraza, które jak dotąd wzorowo kierowały całą operacją, czują zagubienie, gdy pojawia się Obawa. W dodatku nie jest sama. Przyprowadziła też Wstyd, Zazdrość i Nudę. Film wyreżyserował Kelsey Mann ("Między nami żywiołami") i wyprodukował Mark Nielsen ("Auta") według scenariusza m.in. Meg LeFauve ("W głowie się nie mieści").
Polecany artykuł:
"W głowie się nie mieści 2" online - gdzie obejrzeć?
Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z animacją, a może zwyczajnie planujecie urządzić sobie powtórkę, to teraz będzie taka okazja. "W głowie się nie mieści 2" trafi do biblioteki Disney+ już 25 września 2024 roku. Od tego dnia będzie dostępna do oglądania dla wszystkich subskrybentów.
Dodajmy, że Disney+ ogłosił również limitowaną czasowo ofertą specjalną, w ramach której nowi i powracający subskrybenci mogą do 27 września wykupić dostęp do platformy za 9,99 PLN miesięcznie przez 3 miesiące.